בעלי אוהב את אמו בצורה מוגזמת, שישלם כתובה

משפחת סולן בישיבת צוות. צילום אולגה סולן

טוענת צעירה בתחילת שנות השלושים ומבקשת לפרק את הנישואין. הבעיה: בכתובה נקב הבעל בסכום של מיליון שקלים ועשר אבני יהלום בגודל קראט כל אחד

בני הזוג נישאו לפני שלוש שנים. האישה רואת חשבון שרק הוסמכה. הבעל באמצע שנות השלושים לחייו, מתעסק ביבוא יהלומים והפצתם הסיטונית לסוחרים בארץ. הם הכירו באמצעות זוג חברים ורק אחרי שנה הם החליטו להינשא. שנה לאחר הנישואים הביאו ילד לעולם וביחד גידלו אותו בהמון סבלנות, עד שלאחרונה הבינה האישה כי בעלה סובל מסוג של תסביך אדיפוס מוגזם והוא ואימא שלו פשוט "מתנהגים מוזר".

האישה טענה בפני עורכת הדין שלה שרין סולן כי היא אינה מסוגלת להתקרב עוד לבעלה והיא לא יכולה להיות איתו רגע אחד נוסף. לדבריה הבחינה לא מעט פעמים כי הוא ואמו פושט מנהלים סוג של קשר רומנטי סמוי מאחרי גבה. "לא יכול להיות שבעלי ואימא שלו מתנשקים בפה כאשר הם נפגשים". עוד היא מדגישה: "זה היה בסדר מבחינתי אם הנשיקה הזו לא היתה נמשכת עוד חצי שניה מעל המקובל".  לטענתה במקרה אחר מצאה אותם יושבים מחובקים ובמקרה הכי קשה, ראתה את בעלה עושה עיסוי לאימא שלו.

לדבריה דוחה אותה הרעיון שבעלה מתנשק עם אמא שלו בפה. המחשבה שאבי בנה מנהל קשר אינטימי עם אמא שלו הוא סטייה בלתי מתקבלת על הדעת. "אני לא אקח בלש כדי לא לגלות מה שאני יודעם ולהיגעל עד מוות. פשוט הרחקתי אותו מחדר השינה כי הוא לא הכחיש שהוא אוהב את אמא שלו ואוהב לגעת בה והיא לדבריו אוהבת לגעת בו".

עו"ד סולן הבהירה לאישה כי יהיה עליה להביא ראיה כלשהי לבית הדין הרבני כדי לקבל גט וכתובה. הבעל טוען להגנתו: "משהו עובר על אשתי מאז הלידה ולכן אין לזה קשר לחיבה העצומה שיש לי לאימא שלי". שלושה חודשים לאחר הפניה לעו"ד סולן הצטיידה האישה בהקלטות שבהן מתוודה בעלה הצעיר על הקשר עם אמו. "אנחנו אוהבים להתנשק בפה… ולגעת אחד בשנייה", הוא נשמע בהקלטה מטיח באשתו הצעירה.

בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך בסיומו יפגשו בבית הדין הרבני. האישה טוענת לבגידה ולכן לדבריה היא זכאית לכתובה. הבעל "התרברבתי כשמילאנו את הכתובה ואין לי את ההון הנדרש לשלם ולבטח לא להעניק לה עשר אבנים נקיות בגודל קראט כל אחת"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.