ארגון "שבי ישראל" יממן רכישת כרטיסים להופעה של אברהם פריד עבור עולים חדשים מקהילת בני המנשה

בני מנשה

הארגון בראשות מיכאל פרוינד, מסייע לעולים החדשים בתהליך קליטתם בנוף הגליל   

מאות מעולי קהילת בני המנשה יוכלו ליהנות במופע ראשון של אמן מפורסם בארץ הודות ליוזמה מיוחדת של ארגון "שבי ישראל" שרכש באופן מרוכז כרטיסים למופע של הזמר והיוצר אברהם פריד עבור העולים החדשים. פריד יופיע בתאריך 2/8 על במת האמפי-פארק של נוף הגליל, יחד עם האמן האורח חיים ישראל.

ההופעה המיוחדת הינה פרי יוזמה משותפת של המועצה הדתית והעירייה בשיתוף "מכבי שירותי בריאות", המשרד להשכלה גבוהה, האגף לתרבות יהודית, רשת המרכזים הקהילתיים "פסיפס" והחברה לפיתוח נוף הגליל.  

שבי ישראל הוא ארגון ללא מטרות רווח, שהוקם בשנת 2004 על ידי מיכאל פרוינד, עולה מארה"ב, אשר פועל לחיזוק הקשרים בין מדינת ישראל ויהדות התפוצות עם צאצאי יהודים ברחבי העולם. הארגון פועל בכפרים של בני המנשה בצפון מזרח הודו, והקים שם עבורם מרכזים ללימודי יהדות, ובמקביל  מסייע לאלה מביניהם המבקשים לעלות ארצה. הארגון פעיל במדינות רבות בעולם ומסייע לקהילות שונות, ביניהן צאצאי האנוסים (בספרד, פורטוגל, דרום איטליה, אמריקה הדרומית ומקומות נוספים), היהודים הסובוטניקים שברוסיה, יהודי קאיפנג (צאצאי הקהילה המתבוללת בסין), היהודים הנסתרים בפולין ועוד. מידע נוסף על הארגון באתר:  www.shavei.org

״אני מבקש להודות לראש העיר, רונן פלוט, ולתושבי נוף הגליל על החום הרב והאהבה שהרעיפו על העולים מקהילת בני המנשה״, מסר מיכאל פרוינד, יו״ר ומייסד ארגון שבי ישראל. ״חשיפת העולים לאירועי תרבות, בייחוד כשמדובר בהופעה מרוממת רוח כזו, היא נדבך חשוב בתהליך קליטתם ואנו גאים לקחת חלק ביוזמה החשובה והמבורכת הזאת״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.