אוניברסיטת חיפה מזמינה את בית ישראל להגיע בפסח לקמפוס בהר הכרמל

אוניברסיטת חיפה מזמינה את כל בית ישראל לחגוג את חג הפסח בקמפוס שעל הר הכרמל, עם ביקור ברכבלית, מסע מרתק לכל המשפחה במוזיאון הכט ומסלולים קלים ופשוטים שמשקיפים על הנוף היפה ביותר בארץ.

כל מי שמחפש בחופשת הפסח השנה חוויה שונה – וגם חינמית – שמשלבת בין קלילות ועומק, מוזמן להגיע לאוניברסיטת חיפה. את הסיור כדאי להתחיל ברכבלית, האטרקציה התיירותית המהפנטת של חיפה, שמעניקה לנוסעים בה מבט על הנוף מזוויות שעוד אף אחד לא ראה (הנסיעה ברכבלית אינה באחריות האוניברסיטה. יש לעקוב אחר הודעות על הפעלת הרכבלית). בתחנת האוניברסיטה, התחנה האחרונה של הרכבלית, תוכלו לבחור בשני מסלולים קלילים שסובבים את הקמפוס, ומעניקים נקודות תצפית על הנוף הייחודי שנשקף ממנו: מצד אחד, הנוף הכחול של מפרץ חיפה וצפון המדינה ומהצד השני הנוף הירוק של פארק הכרמל. את המסלולים ניתן למצוא בקלות באפליקציית המסלולים WISHTRIP ומלבד נקודות התצפית המרהיבות, אפשר יהיה למצוא שם גם יצירות אמנות ונקודות עניין נוספות בקמפוס, בליווי הסברים קצרים.

גולת הכותרת של הביקור באוניברסיטה הוא כמובן מוזיאון הכט לארכיאולוגיה ואמנות שיהיה פתוח כל יום בחינם, החל מיום שישי ה-15.4 ועד ליום שבת ה-23.4 ויציע פעילויות לילדים ולמבוגרים (יש לעקוב אחר אתר המוזיאון לשעות הפעילות) . במוזיאון תוכלו לחזות בהיסטוריה של ארץ ישראל ב-5,000 השנים האחרונות, לעקוב אחר מסעות הפיניקים או לשוט יחד עם הספינה העתיקה ממעגן מיכאל. באגף האמנות תוכלו לחזות ביצירות של ואן-גוך, מונה או מודליאני. במהלך ימי החג וחול המועד יתקיים משחק חידות לכל המשפחה, שיוביל את המבקרים בעקבות סודותיה של מצרים העתיקה ומשחק באמצעות הטלפונים החכמים בעקבות סימני האביב. בכל אחד מימי חול המועד יתקיים בשעה 12 סיור מודרך למבוגרים בנושא "המסע אל מצרים העתיקה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.