״פאריס סו ז'רמן מוכנה למכור את ניימאר במחיר המתאים"

המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' לאונרדו התראיין בצרפת וטען: "אף אחד לא משאיר את ניימאר בכח. ברצלונה לא היתה עד כה רצינית לגבי רכישתו". הכוכב לא הגיע לאימוני הקבוצה וצפוי לעונש, אבל אביו טען שהודיעו מראש כי הוא יגיע ב-15 ביולי
המנהל הספורטיבי של פאריס סן ז'רמן לאורנדו הדליק מדורה ענקית לגבי ניימאר אחרי שהברזילאי לא התייצב לאימונים תחילת העונה של פ.ס.ז'. המועדון מאיים לנקוט בצעדים נגד ניימאר שמצידו טען כי הודיע מראש שיגיע לאימונים רק ב-15 ביולי. עיתון "ספורט" הקאטלוני כתב שפ.ס.ז' הכריזה רשמית על ניימאר כעל מורד.
לאונרדו הודיע בראיון ל"ל'פאריזיאן": "ניימאר יכול לעזוב את פ.ס.ז' אם המחיר יהיה נכון". המנהל הספורטיו הודה שפ.ס.ז' מוכנה למכור את ניימאר וזו רעידת אדמה ולראשונה מישהו רשמי בקבוצה מדבר על כך בגלוי.
לאונרדו גם תקף את ברצלונה וטען שהיא עדיין לא הגישה הצעה כלשהי על ניימאר וההתנהלות שלה פסולה. קודם לכן אביו של השחקן התראיין ל"פוקס ניוז" וסיפר שהם הודיעו לפ.ס.ז' שניימאר יגיע לאימונים רק עוד שבוע.
לאונרדו אמר: "אם הסכום מתאים לכולם ניימאר יכול לעזוב. עד כה אנחנו לא יודעים אם מישהו רוצה לרכוש אותו בכלל. דבר כזה לא נעשה ביום אחד. פ.ס.ז' רוצה להתבסס על שחקנים שמוכנים להישאר ולבנות משהו. אנחנו לא צריכים שחקנים שעושים למועדון טובה שהם נשארים. אין אף מועדון בעולם שהצליח עם שחקנים שחושבים שהם חזקים יותר מהמועדון. קבוצת כדורגל צריכה לשלוט על הכל ובכלל זה על שחקניה הכי חשובים".
לטענת לאונרדו פ.ס.ז' לא טעתה ביחסה לניימאר ולא יכלה לעשות יותר כדי לשכנעו להישאר. "זה קורה גם בקבוצות אחרות. אנחנו שומעים דברים כאלה גם במנצ'סטר יונייטד (פול פוגבה). שחקנים רוצים לעזוב. זה קורה גם אצלנו וזה נורמלי. למה חושבים שזו כאילו בושה שהמועדון לא הצליח לשכנע את השחקן להישאר. למה זה תמיד אשמת המועדון. אם השחקן הגיע מאוחר זה הבעיה שלו".
לדברי לאונרדו היו מגעים מעטים בין בארסה לפ.ס.ז' וברצלונה לא היתה רצינית בעניין שגילתה בניימאר. "ברטומאו טוען שהם רוצים לקנות את ניימאר, אבל אנחנו לא רוצים למכור, אבל לא ראינו שהם באמת רוצים לרכוש. אנחנו צריכים לדון ולנהל מו"מ על כך. אין לנו תוכנית כרגע עם ניימאר ובלעדיו. יש לו חוזה בפ.ס.ז'. כרגע אין הצעה עליו".
ניימאר: לפ.ס.ז' נמאס ממנו. קרדיט: אינסטגרם

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.