״הגאלקסיה החדשה של ריאל מדריד מתוצרת ברזיל"

ויניסיוס ג'וניור ורודריגו הברזילאים בני 19 ו-18 כבשו שערי ניצחון נגד אוסאסונה שלשום 0:2 וגרמו לגל של התלהבות בברזיל שם רואים את שני שחקני הכנף כעתיד הגדול של הבנלנקוס. פלורנטינו פרס שילם עליהם 85 מיליון יורו ביחד. האם אפשר להתחיל להתלהב? ה"גאלקסיה החדשה" של ריאל מדריד הא בכיוון ברזיל. השערים שכבשו ויניסיוס ג'וניור ו-רודריגו בבלנקוס בניצחון על אוסאסונה 0:2 הדליקו את התקשורת בברזיל שם רואים בשניים שחקני העתיד של הנבחרת והם מצויים בין 40 השחקנים שמועמדים ל"גולדן בוי" של 2019 כאשר ב-15 באוקטובר הרשימה תקוצץ ל-20 בלבד. 40 עיתונאים יבחרו את השחקן הצעיר של השנה ולתואר מועמד ז'ואאו פליקס מאתלטיקו מדריד.
השניים עלו ביחד 85 מיליון יורו לריאל מדריד (45 על ויניסיוס, 40 רודריגו). האם הרכישה שלהם היתה שווה? זה נראה כעת שכן. העיתון "אס" כתב הבוקר שהשניים נראים ה"גאלקסיה החדשה של הלבנים. מדובר בשני שחקני כנף שיכולים להחזיר את ריאל מדריד לימים הגדולים".
השניים הביאו לניצחון על ידי פעולות יחיד טובות. ויניסיוס ג'וניור כבש לראשונה אחרי 7 חודשים ורודריגו אחרי 133 שניות על כר הדשא. כלי התקשורת בברזיל חגגו. "גולובואספורטה" כתב על זינדין זידאן: "בוס מאושר" לאחר שזיזו שיבח אותם סיום המשחק ועוד כותרת: "נעים להכיר".
רודריגו שהגיע מסנטוס כבש בגולאסו ואנשי סנטוס מיהרו לברך את מי שכונה בברזיל 'מניהו דה וילה' ("הילד של העם"): "הוא כוכב. במשחק הראשון גולאסו אחרי פחות משלוש דקות. הוא הציג את עצמו לדרישות של אוהדי הכדורגל הלבנים. הוא הצדיק את הכינוי שלו והראה שהוא כמו כדור שנורה מתותח", נכתב באתרים של סנטוס. רשת UOL הברזילאית הדגישה עד כמה ויניסיוס ג'וניור מעריץ את זידאן שנותן לו שקט נפשי ולדעתם הוא כעת מתחיל לתת את הפירות.
ויניסיוס כבש אחרי עבודה שקטה וקשה ולאחר 234 יום ו-11 בעיטות למסגרת. זידאן ניסה לשלב אותו כקיצוני ימני מתחילת העונה אבל ויניסיוס הדגיש שהוא פחות מאושר במיקום הזה אבל עשה מה שהבוס אמר לו. רק הזמן יגיד אם אכן מדובר בשני שחקנים שיביאו תהילה לריאל מדריד. בינתיים הם מדורגים בין ארבעת השחקנים היקרים בעולם בגיל 19.
בצילום: זינדין זידאן הדגיש ששני הברזילאים שלו עדיין לא בני 20. קרדיט: טוויטר ריאל מדריד

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר