שחקני הכדורגל הישראלי בדרך לחל״ת. הפועל תל אביב הודיעה רשמית

פוזיציה!
פוזיציה!

הודעת מועדון על הוצאת שחקני הפועל תל אביב לחל"ת
מדובר בתקופה קשה לכל עם ישראל, למשק, לכדורגל הישראלי – ולמועדון שלנו בפרט. בתקופות כאלה, לעתים צריך לקחת החלטות קשות. עד כה ניסינו להימנע ככל שניתן מהצעד של הוצאת שחקני הקבוצה לחל"ת. חשבנו תחילה שמדובר באירוע קצר ושנחזור לשגרה במהרה, אך מתברר שלא כך הם פני הדברים ומדובר ככל הנראה באירוע מתמשך.
רגע לפני התפרצות המגיפה, בעוד שחקני הקבוצה יושבים עם הנהלת המועדון על חלוקת מענקים על הישגיהם המקצועיים, מענקים שאגב, אינם כלולים בחוזיהם, הופסקה פעילות הליגה לזמן לא מוקצב. לפנים משורת הדין ולמרות ההפסדים העצומים שנגרמו לנו עקב הפסקת הפעילות, הצענו לשחקני הקבוצה מתווה לקיצוץ בשכרם במהלך שלושת החודשים הקרובים, מתווה שיאפשר את תשלום שכרם מבלי לסכן את עצם קיומו של המועדון.
הופתענו מכך שעד לרגע זה לא התקבלה תשובת השחקנים, מה שמתפרש מבחינתנו כסירוב למתווה שהוצע להם. איננו יודעים מה עומד מאחורי החלטתם. או שבקרב שחקני הקבוצה ישנו מידע שאיננו יודעים על התפתחות המחלה והשלכותיה העתידיות – או שמדובר בחוסר הבנה בסיסי של הסיטואציה החדשה שנקלענו אליה כולנו. החלטה של עובד, שמסרב לשכר אשר גבוה פי 3 ויותר מהשכר הממוצע במשק, בתקופה שעם ישראל נמצא בבידוד וחלק גדול ממנו נכנס למעגל האבטלה ומתמודד עם קשיי קיום, היא לכל הפחות בלתי מובנת.
באין ברירה אחרת, בשלב זה הוצאנו את כל שחקני המועדון לחל״ת.
אנו מקווים שבעונה הבאה וגם בזו שאחריה, יהיו מי מהשחקנים שיחתום על חוזה בו הוא ירוויח את מה שהוא נלחם עליו כעת. לעניות דעתנו, מדינת ישראל והכדורגל הישראלי בפרט, צועדים לקראת תקופה לא קלה. בהנחות הבסיס שלנו, תקציבי קבוצות הכדורגל בעונה הבאה יירדו משמעותית.
בתקווה לימים טובים יותר ואיחולי בריאות לכל עם ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.