קוטיניו: לשחק עם החולצה של רובן זה כבוד גדול ומחייב

קשר נבחרת ברזיל הוצג רשמית בבאיירן מינכן אחרי שזו שילמה רק 8.5 מיליון יורו דמי השאלה לברצלונה. קרל היינץ רומניגה לא שלל שהקבוצה תרכוש את קוטיניו בקיץ הבא ב-120 מיליון יורו. שחקן ליברפול לשעבר אמר: "העמדה הכי אהובה עלי היא מספר 10. רוצה לזכות בכל התארים".
כך בושלה העיסקה של פיליפה קוטיניו מברצלונה לבאיירן מינכן. המנכ"ל קרל היינץ רומניגה גילה שהוא והמנהל הספורטיבי חסן סלהמידז'יץ' ונציגי הקבוצה טסו לברצלונה ביום רביעי ונפגשו עם השחקן, אישתו וסוכניו. הם הביאו איתם חולצה מוכנה של באיירן עם המספר 10 עליה. קוטיניו אמר: "הם הציגו לי את הפרויקט של באיירן ועד כמה הם רוצים לזכות בתארים וכמה הקבוצה הזאת תחרותית וזה קסם לי כי גם אני שחקן תחרותי מאוד".
קוטיניו כאמור מקבל את החולצה מספר 10 של אריאן רובן עליה אמר: "לשחק עם החולצה הזאת מדובר באחריות גדולה מאוד. הוא היה כדורגלן גדול ואני צריך לענות על השאיפות ממני על כר הדשא".
רומניגה אמר כי למרות המחיר שבאיירן תצטרך לשלם על קוטיניו בסיום העונה (מדובר ב-120 מיליון יורו אחרי ששולם עליו 8.5 מיליון יורו השאלה) הדבר לא נשלל בגלל שהוא שחקן גדול ויש אופציה שהוא יירכש. אם זה יקרה באיירן תשבור את המדיניות שלה לא לשלם על שחקן מעל 100 מיליון יורו.
על המחיר הנמוך של ההשאלה יחסית אמר רומניגה: "זה סימן של ידידות בין המועדונים ועל כך אני שמח שיש יחסים כאלה טובים בינינו".
על המספר 10 שקיבל קוטיניו אמר רומניגה: "זה מעיד עד כמה כולנו נהיה מאחוריו כדי שיצליח. פיליפה הוא יורש ששווה את החולצה של רובן".
למרות שבאיירן קבוצה מפורסמת רצה קוטיניו לקבל חוות דעת מהחברים הברזילאים שלו והתקשר לטיאגו אלקנטרה (הספרדי-ברזילאי) ולראפיניה ושאל אותם על הקבוצה. "התקשרתי גם ללוסיו וכולם אמרו לי דברים טובים על באיירן".
קוטיניו שלח גם סוג של עקיצה לברצלונה. כשנשאל מה העמדה שהוא הכי אוהב אמר: "מספר 10. שם אני יכול לעשות את המקסימום". בברצלונה הוא שיחק בעמדות שונות.
המטרות של קוטיניו בבאיירן: "ברור שהזכייה בליגת האלופות היא מטרה חשובה. אתן את הכל לזכות עם באיירן באליפות הבונדסליגה, אבל גם האלופות. המנהל הספורטיבי חסן היה בקשר איתי פעמים רבות והתקשר אלי הרבה. הגעתי מאנגליה לספרד לפני שנה וחצי. למדתי הרבה, זכיתי בהרבה תארים ועכשיו אני צריך להתרגל למועדון גדול אחר. גם הנשיא אולי האנס נתן לי הרגשה בייתית טובה מרגע שהגעתי ביום ראשון".
נראה שקוטיניו לא יהיה בהרכב למשחק הקרוב של באיירן: "התאמנתי עם ברצלונה, אבל אני עדיין לא שם. ברור שאני רוצה להיות כמה שיותר מהר עם הקבוצה ולשחק איתם".
www.facebook.com/Zelazo11
כיתוב: לא בכושר של מאה אחוז עדיין קרדיט: טוויטר רשמי

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.