Site icon פוזיציה!

פפ השתולל על אגוארו ועל ה-VAR

טוטנהאם שוב עצרה את מנצ'סטר סיטי שקטעה 15 נצחונות ליגה רצופים. בעיתוני אנגליה הדגישו שהטכנולוגיה החדשה רודפת את סיטי. בטוטנהאם מרוצים אחרי שהיו לסיטי 30 מצבי כיבוש. פפ רב עם סרחיו אגוארו ואחרי כן אמר: "אני אוהב אותו. ה-VAR? תמיד דופק אותנו"
טכנולוגיית ה-VAR יחד עם טוטנהאם עצרו אתמול את מנצ'סטר סיטי אחרי 15 נצחונות רצופים בליגה עם תיקו 2:2 באיתיחד ופפ גווארדיולה שבעבר תמך בטכנולוגיה זעם וכעס על ההחלטה לבטל את השער של גבריאל ז'סוס שהעלה ל-2:3 בזמן פציעות. ז'סוס עצמו פלט למצלמות: "ואר של זבל" ולוקאס מורה שנכנס כמחליף והשווה תוך דקה אמר בסיום: "לפעמים יש יתרון לכך שאתה קרח".
"סאנדיי מירור" סיכם את המשחק בצורה הזאת: "זה היה צעד אחד יותר מדי (VAR) על משקל פאר (רחוק) והקללה של טוטנהאם שוב היכתה בסיטי". סיטי הגיעה אתמול ל-30 מצבי כיבוש במשחק!!!
באנגליה השוו את ההחלטה לבטל את השער למה שקרה לסיטי מול טוטנהאם בליגת האלופות ברבע הגמר ובעיתונים נכתב: "זו היתה הרגשה של דה ז'ה וו. ארבעה חודשים אחרי שברון הלב באלופות הגיע דה ז'ה וו ענק למנצ'סטר סיטי והפעם איימריק לאפורט כגיבור הטראגי לאחר שהיה נראה שנגע בכדור בידו לפני השער".
"סאנדיי מירור" כתב: "כל כך קרוב ועדיין כל כך רחוק". העיתון גם גילה סימפטיה עם פפ כשכתב: "VAR היכה בשנית בסיטי בצורה חולנית משהו. סיטי חיפשה נקמה בטוטנהאם שמנעה ממנה לעלות לחצי גמר האלופות וברגע שקווין דה בריינה העלה את הקרן וז'סוס כבש פרצו מראות שמחה ענקיים על כר הדשא ואז שוב ה-VAR התערב לטובת טוטנהאם".
פפ גווארדיולה רב במהלך המשחק עם סרחיו אגוארו ואחרי כך השלים איתו ואמר בסיום: "אגוארו הוא שחקן שאני מאוד אוהב, אבל עיצבן אותי שספגנו מקרן", אבל ה-VAR הוא שהטריף את פפ: "שיחקנו כדורגל מצוין והיינו צריכים לנצח את המשחק הזה. קורה לנו יותר מדי שהטכנולוגיה הזאת דופקת אותנו. אני חייב לשאול למה??".
סרחיו אגוארו שכבש את השער השני של סיטי עלה ל-97 שערי ליגה באיתחאד במדי הסיטיזנס, כאשר רק וויין רוני (101 שערים באולד טראפורד) ותיירי הנרי (114 שערים בהייבורי) כבשו יותר ממנו במגרש אחד באנגליה. קווין דה בריינה קיבל ציון 9 ב"מירור" אחרי שני בישולים ונבחר ל"איש המשחק" וזה היה משחק בו טוטנהאם היתה יכולה לספוג שער בכל דקה ועדיין הוציאה תיקו אז מגיע שאפו לתרנגולים!!! בטוטנהאם אריק לאמלה קיבל 8.5 ב"מייל און סאנדיי" והיה המצטיין בקבוצה עם שער ענק.
כיתוב לתמונה: דה בריינה איש המשחק וזה לא הספיק קרדיט: טוויטר מנצ'סטר סיטי
www.facebook.com/Zelazo11

Exit mobile version