עיריית חיפה מכפילה את תקציב התמיכות לקבוצות הספורט

עיריית חיפה מכפילה את תקציב התמיכות לקבוצות הספורט

עשרה מיליון ₪ יוענקו ע"י העירייה לקבוצות הספורט התחרותיות בעיר לתמיכה בפעילותן

לאחר שנים בהן לא נרשם כל שינוי בתמיכות, אישרה וועדת הכספים את המלצת ראש העיר להכפיל את הסכום שעמד עד השנה על חמישה מיליון ₪ לעשרה מיליון ₪ שיוענקו השנה לקבוצות הספורט התחרותיות הפועלות בעיר

הכפלת תקציב התמיכות נועדה להקל על מועדוני הספורט הפועלים בעיר לפעול לפיתוח ענפי הספורט השונים ולהעניק לספורטאים את התנאים הנדרשים להשגת הישגים בתחום פעילותם.

ראש העיר עינת קליש רותם: "הכפלת תקציב התמיכות הינו תוצאה ישירה של עבודות מחקר יסודית ואיסוף נתונים מעולם הספורט החיפאי תוך השוואה לערים רבות בארץ, שבדקו בחנו ומיפו את הצרכים של הספורטאים ואגודות הספורט בחיפה. במהלך המחקר זה גילינו כי עד היום חיפה לא עמדה באמות המדינה המקובלות ברוב הערים בישראל, לאחר הגדלת התקציב חיפה יכולה להתגאות בעלייה במיקומה בטבלה הארצית של תמיכות – מאחת הערים שנמצאו בתחתית הטבלה, היא הפכה לאחת הערים המובילות בראש הטבלה".

הכפלת התמיכה מצטרפת להחלטה אותה קיבלה העירייה בשנה שעברה לראשונה בתולדות העיר, על הענקת תמיכות אישיות בסכומים שונים לספורטאים מצטיינים בגילאי 14 ומעלה אשר פעילים באגודות ועמותות רשומות בישראל. התמיכות מוענקות לספורטאים שזכו באחד משלושת המקומות הראשונים בטורניר או אליפות ארצית או בינלאומית בענפי הספורט האישים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.