עירוני קריית שמונה עושה מהפכה. מנוי לכל העונה ב-100 ש״ח

במסגרת הפעילות הענפה של מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה למען הקהילה בפריפריה, בגליל ובקריית שמונה בפרט (פעילות עליה זכה המועדון בפרס מנשיא המדינה בעונה שעברה) ובמטרה להקל ולהנגיש את תרבות הספורט בכלל והכדורגל בפרט, לכמה שיותר משפחות בגליל קבע המועדון כי החל מהעונה הקרובה, עלות מנוי שנתי לכל עונת 2019/20 עבור: נשים, ילדים, נערים, חיילים, סטודנטים, ונכים תעמוד על 100 שקלים בלבד!! 100 שקלים לכל העונה ולכל המשחקים. מנוי בוגר לכל העונה יעלה: 450 שח בלבד כמו בעונה שעברה.
מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה פעל, פועל וימשיך לפעול למען הקהילה בגליל ובקריית שמונה בפרט ואנו מקווים כי מועדונים נוספים יצטרפו למאמץ להנגשת תרבות הספורט לכמה שיותר משפחות בישראל.
ארז כלפון,יו"ר המנהלת מברך את איזי שרצקי והנהלת עירוני ק"ש על ההחלטה להנהיג מהפכת מחירי המינויים לעונה הקרובה. " ההחלטה של ידידי איזי להנגיש את מחירי הכדורגל באמצעות גביית סכום סימלי עבור מינוי למשחקי קרית שמונה, היא לא רק בשורה חשובה לתושבי קרית שמונה והפריפריה, היא בשורה לכדורגל שמיועד עבור המשפחות.
אנו עמלים ביחד עם הקבוצות על הבאת משפחות למשחקי הכדורגל בליגת הבורסה לניירות ערך, וצעד שכזה הוא צעד חשוב ומשמעותי שאני בטוח שיאומץ ע"י מועדונים נוספים".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.