ספקית כרטיסים מישראל תץמכור כרטיסים של קבוצת רומא האיטלקית

ספקית הכרטיסים טיקטינגו חתמה על הסכם למכירת מנויים למשחקי הכדורגל של AS Roma האיטלקית שצפוי להניב לה הכנסות של כחצי מיליון דולר ב-2019

חברת טיקטינגו מקבוצת Sports Events 365, ספקית הכרטיסים לאירועי הספורט המובילה בישראל, חתמה על הסכם למכירת מנויים למשחקי הכדורגל של AS Roma האיטלקית, שצפוי להניב לה הכנסות של כחצי מיליון דולר ב-2019. ההסכם עם מועדון הצמרת האיטלקי רומא מצטרף לשורת הסכמים של טיקטינגו בחודשים האחרונים עם אלופת הפרמייר ליג מנצ'סטר סיטי והסכמים עם מועדוני הכדורגל הספרדים אתלטיקו מדריד, חטאפה, ראיו וייקנו ולגאנס. לטיקטינגו יש כבר קשרים ישירים עם 60 מועדוני כדורגל מובילים בספרד, איטליה, אנגליה, צרפת ופורטוגל. החברה נמצאת במגעים עם קבוצות נוספות מהפרמייר ליג ועם מועדונים אירופיים מובילים לחתימה על עסקאות דומות.

ההסכמים מאפשרים לטיקטינגו לספק כרטיסים ליחידים ולקבוצות של אוהדים המעוניינות לצפות במשחקים של מועדוני הפאר של אירופה, כולל אפשרויות לקבוצות של אוהדים לשבת ביחד.

ספי דונר, מייסד ומנכ"ל טיקטינגו, התייחס להסכמים שחתמה לאחרונה החברה עם מועדוני הפאר, לדבריו: "רומא היא יעד פופולארי ונגיש, גם לתיירים שאינם שרופים ומחפשים חוויה "על הדרך". מחירי הכרטיסים למשחקי הקבוצה סבירים במיוחד, גם כשרונאלדו מגיע לשם עם יובנטוס, כפי שקורה ב – 12 למאי". דונר הוסיף: "משחקי מנצ'סטר סיטי מעוררים עניין רב בקרב חובבי ספורט מישראל, אירופה וארה"ב. בין השאר נרשם ביקוש מצד רוכשי כרטיסים מהולנד, גרמניה, אוסטריה, נורבגיה, שווייץ, בלגיה, שבדיה, פינלנד, ספרד וארה"ב. לקוחות מישראל רכשו ב-2018 מטיקטינגו כ-4,000 כרטיסים למשחקי הפרמייר ליג, גידול של כ-10% ביחס לנתוני 2017". דונר מעריך שהעסקה עם מנצ'סטר סיטי תוביל להכפלה של המכירות של טיקטינגו למשחקי הקבוצה.

לאחרונה הגבירה טיקטינגו את מאמציה להרחיב את פעילותה ברחבי העולם. בין היתר חתמה החברה הסכם עם TUI רומניה, חברה בת של ענקית התיירות הבינלאומית TUI, שהיא אחת מסוכנויות הנסיעות הגדולות בעולם, וכן השיקה אתר אינטרנט בהונגרית, השפה ה-21 המוצעת על ידי החברה. בנוסף, חתמה טיקטינגו על הסכם לשיתוף פעולה עם CTRIP, חברת הנסיעות המקוונת הגדולה ביותר בסין שתציע כרטיסים באתריה תוך שימוש במנוע החיפוש העצמאי מבוסס היעדים שבבעלותה של Sports Events 365. החברה צופה כי כבר בשנת 2019 יהפוך השוק הסיני לגדול ביותר מבין השווקים שבהם היא פעילה.

אודות טיקינגו

טיקטינגו (www.ticketingo.co.il), הוא האתר בעברית של החברה הישראלית Sports Events 365, ספקית הכרטיסים הגדולה בישראל לאירועי ספורט והופעות המתקיימים ביותר מ-50 מדינות בעולם. החברה נוסדה ב-2006, מפעילה אתרי אינטרנט ב-21 שפות ומעסיקה כ-50 עובדים. החברה מתבססת על פיתוח מקורי ומציעה מודל של אספקת מידע מפורט על אירועי ספורט והופעות וכן אפשרות רכישה של כרטיסים בלבד, או חבילות תיור. החברה מספקת כרטיסים לרובם של 60,000 האירועים בשנה המוצגים במנוע החיפוש אותו פיתחה. Sports Events 365, העובדת ישירות עם עשרות קבוצות כדורגל באירופה, מציעה מודל קנייה של כרטיסים ברכישה ישירה, מובטחים לחלוטין, לצד שירות אישי וצמוד, מאחר ואין מדובר בפלטפורמת רכישה המחברת בין מוכרים וקונים דוגמת ויאגוגו. מגוון אירועי הספורט שמציעה החברה באתר טיקטינגו כולל כדורגל בכל הליגות האירופיות הגדולות ובמפעלים אירופאים ובינלאומיים בכדורגל דוגמת ליגת האלופות, ליגת אירופה, המונדיאל ומשחקי היורו. בנוסף מציעה החברה עשרות אלפי אירועים נוספים בתחומי הספורט דוגמת ספורט אמריקאי, טניס, כדורסל, רוגבי, ספורט מוטורי וכן קונצרטי פופ, רוק, מופעים ופסטיבלים.

אתר החברה: www.ticketingo.co.il

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.