Site icon פוזיציה!

ניימאר פנה לריאל מדריד, יובנטוס, באיירן ומנצ'סטר יונייטד

העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם שהכוכב הברזילאי ניימאר הבין שיהיה קשה לברצלונה לרכוש אותו והוא מוכן כעת לעבור גם לאחת הקבוצות הגדולות באירופה כאשר פיני זהבי מנסה להציע אותו לאחרות. פ.ס.ז' דחתה בינתיים הצעה של בארסה לרכוש אותו ב-40 מיליון יורו+פליפה קוטיניו ועוסמן דמבלה.
שימו לב לפצצה הענקית שמפרסם העיתון "מונדו דפורטיבו" בשער הענק של היום (רביעי). מסתבר שניימאר הודיע חד משמעית לפאריס סן ז'רמן שהוא רוצה לעזוב, אבל הבין שלברצלונה אין כסף לרכוש אותו. המאמן תומאס טוכל כבר מתכנן את העונה בלעדיו והצהיר שידע עוד לפני הקופה אמריקה שניימאר רוצה ללכת.
הבעיה כרגע היא כסף. פ.ס.ז' מעריכה אותו ב-170 מיליון יורו, אבל מבינה שהיא לא יכולה להחזיק אותו בכח. ניימאר פנה לכמה גדולות בהצעה לרכוש אותו ואלה הן – ריאל מדריד, יובנטוס, באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד. האם אחת מהן תרים את הכפפה? פ.ס.ז' דחתה לפי ל'אק'יפ הצעה של בארסה לרכוש את ניימאר ב-40 מיליון יורו פלוס פיליפה קוטיניו ועוסמן דמבלה.
"מונדו דפורטיבו" פרסם שפיני זהבי שתיווך בין פ.ס.ז' לניימאר בפעם הקודמת שוחח עם כמה קבוצות לקדם את רכישתו של ניימאר ואילו ברצלונה מגלה פסיביות. ניימאר לא פוסל שום קבוצה כאשר הוא מתוסכל שברצלונה מגלה פשוט פאסיביות מוחלטת בניסיון לרכוש אותו. בכל הליגות למעט אנגליה מסתיים חלון ההעברות ב-2 בספטמבר ובאנגליה ב-8 באוגוסט כך שיש עוד זמן.
www.facebook.com/Zelazo11
כיתוב: ניימאר ישחק במנצ'סטר יונייטד? צילום מהטויטר

Exit mobile version