ניימאר לברצלונה: "תגבירו את המאמצים להחתים אותי"

העיתון הקאטלוני "ספורט" מדווח שהכוכב הברזילאי מרגיש שהזמן אוזל בכל הקשור להעברתו מפ.ס.ז' לברצלונה ומאוכזב מהתנהלות המועדון שלא עושה מאמצים גדולים יותר כדי להחתימו. ההרגשה של ניימאר היא שבארסה צריכה להעיז יותר
ניימאר חסר מנוחה בקשר לעברתו לברצלונה. לפי העיתון "ספורט" הוא לא רוצה לחזור לאימוני פאריס סן ז'רמן ושלח SOS לברצלונה להגביר את המאמצים להחתים אותו. ניימאר סבור, לפחות לפי העיתון, שפ.ס.ז' הוא פרק שנסגר עבורו ורוצה להיות הכוכב הראשון שמאלץ את הנהלת פ.ס.ז' הקשוחה להיענות לבקשות שלו. מדובר במלחמה נגד הבעלים מקטאר שגילו עד כה קשיחות רבה ועוינים מאוד את ברצלונה.
העיתון כותב שניימאר מרגיש כי ברצלונה מתנהלת באיטיות והוא רוצה כבר לחזור לקאמפ נואו. הוא מרגיש שבארסה היתה יכולה להתאמץ יותר כדי לנסות לסכם עם פ.ס.ז' והוא מאוכזב מההתנהלות שלה. ניימאר שיגר מסר לחברו הברזילאי לאונרדו שהוא כיום המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' כי כף רגלו לא תדרוך במיתקן האימונים של פ.ס.ז'. זה הרצון שלו. ניימאר אמר לא לריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד שהתעניינו ברכישתו ומכוון את עצמו לברצלונה.
ניימאר גם לא מרוצה מההצהרה הפומבית של נשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו שפ.ס.ז' לא רוצה לשחרר את ניימאר ולכן אין מו"מ עליו. הוא היה רוצה לשמוע דברים אחרים ודורש מבארסה לעשות צעד אמיץ לקראת רכישתו. לפי הדיווח כל פרטי החוזה של ניימאר בברצלונה כבר סוכמו.
ניימאר: רוצה לכופף את היד של הקטארים צילום: ויקיפדיה
www.facebook.com/Zelazo11

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.