משחק הכדורגל של הפועל נוף הגליל נפתח בדקה דומייה לזכרו של גופמן

משחק הכדורגל של הפועל נוף הגליל נפתח בדקה דומייה לזכרו של גופמן

ראש העיר רונן פלוט לשחקנים:  "אף פעם לא ביקשתי מכם לנצח, אבל במשחק המיוחד הזה לזכרו של גופמן אני מבקש – הוא היה רוצה לראות אתכם מנצחים"

משחק הכדורגל של הפועל נוף הגליל מול הפועל רעננה התקיים ביום שישי שעבר לזכרו של סגן ראש עיריית נוף הגליל אלכס גופמן ז"ל, שהלכו לעולמו ביום ראשון שעבר והותיר את כל חבריו ואת בני משפחתו המומים. שחקני הפועל נוף הגליל עלו על המגרש לבושים בחולצות עליהן מתנוססת תמונתו של גופמן ז"ל עם הכיתוב "תמיד בלב". ראש העיר, רונן פלוט, ביקש משחקני הקבוצה לעמוד דקה דומיה לזכרו של גופמן, ובאופן יוצא דופן ביקש מהם גם לנצח במשחק. "אני תמיד אומר לכם לעשות כמיטב יכולתכם, אבל אף פעם לא מבקש מכם לנצח. הפעם, במשחק לזכרו של גופמן, אני מבקש כי אני יודע שהוא היה רוצה לראות אתכם מנצחים", אמר ראש העיר פלוט.

הפועל נוף הגליל, בניהולו של גיל ברעם והמאמן ירון הוכנבוים, לא אכזבה. הקבוצה ניצחה את הפועל רעננה בתוצאה 1:0 ונשארה מובילה בטבלה הלאומית. אלכס גופמן אהב את קבוצת הכדורגל ותמך בה בכל מאודו. הוא היה שותף חשוב בפרויקט הקמת האצטדיון העירוני החדש והוא היה גאה בהישגי הקבוצה. "אנו עדיין מתקשים לעכל את לכתו, הוא חסר לנו בכל יום יותר ויותר", אמר ראש העיר פלוט.  

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.