משה חוגג תוקף את אוהדים ומבקש משחקני העבר כבדו את המועדון

פוזיציה!
פוזיציה!

משה חוגג בפייסבוק : כותבים לנו המון על אבירם ברוכיאן ועל זה שצריך לכבד שחקני בית, כמה דברים יש לי לומר על זה, קודם כל בית"ר מחפשת לזכות בתארים ולצרף את השחקנים הטובים ביותר, אם המטרה תפסיק להיות תארים אפשר יהיה לחשוב על צירוף שחקנים לפי יכולתם המקצועית.
שנית לפני שהמועדון צריך לכבד שחקני בית, שחקני הבית צריכים לכבד את המועדון, לא כך היה עם טל כחילה, שחקן בית שגדל במועדון מגיל ילדים, שחקן שגם אם המאמן החליט שהוא לא בתוכניות שלו להרכב לעונה הבאה זה לא אומר שלבית"ר לא מגיעה עליו תמורה כספית. חצי מיליון שקלים 2 מועדונים מליגת העל הציעו על טל כחילה, הייתי מוכן לרדת גם ל300 ולתת לטל 200 מענק שחרור אבל טל בחר ללכת למועדון מחוץ לישראל וככה בית"ר לא קיבלה עליו אגורה שחוקה למרות שהשקיעה בו שנים על גבי שנים מגיל ילדים.
במקום לתמוך בכל מיני שחקנים, תתמכו במועדון, שחקן שפוגע במועדון זה רע, אומרים לי סמל, אלי אוחנה זה כנראה הסמל האמיתי האחרון שהיה וכנראה שיהיה, היום הסמל הוא ה$. לפחות אתם תראו שאתם אוהדי בית"ר ירושלים ולא אוהדי בית"ר כחילה/קלטינס/ברוכיאן/אחר.
אני לא מכיר אישית את ברוכיאן אבל מילותיו מרגשות, עושה רושם שבשבילו בית"ר זו באמת אהבה אבל בעונה שבה אני הולך להשקיע מעל ל70 מיליון שקלים אני רוצה להתמודד על תארים יותר מכל דבר אחר וכל מחווה מרגשת ולכן ההחלטה היא רק של יוסי ורוני והיא תהיה רק על בסיס מקצועי.
מסע הרכש שלנו לא הסתיים אבל חייב להגיד שאני חש קנאה למועדונים הגדולים האחרים, מצד אחד הם כולם ביחד לא הוציאו חצי ממה שאני הוצאתי על רכש ומצד שני למועדון הכי גדול בארץ אין אפילו שליש מכמות המנויים שיש להם. אפילו לנתניה (כבודם במקומם מונח) יש יותר מנויים מלנו.
אי אפשר שכל שנה המועדון יתבסס רק על הכנסות ממני, צריך בסיס מנויים גדול ויציב, כמו שיש לאחרים, כדי לדעת שיש קהל נאמן שהולך עם המועדון תמיד.
מצד אחד אני מרגיש שיש לנו 100 אלף מאמנים אבל מנויים פחות מ4000…
ולסיום, לראות אתמול במשחק את הקהל מגיע ומעודד במשחק אימון מראה לי כמה כולנו צמאים (או רעבים?) לעונה החדשה, זה נותן חשק להשקיע עוד ולהפוך אותה לעונה מיוחדת מאוד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.