מאמן פרטיזן: "נאתכו ברמה אחת מעל הליגה הסרבית"

קשר נבחרת ישראל ממשיך את היכולת הטובה שלו מהנבחרת וכבש צמד בתיקו נגד אלקמאר בליגה האירופית. הוא נבחר למצטיין במשחק וקיבל ציון 9 בעיתוני סרביה והמאמן סאבו מילוסביץ' חלוץ העבר המפואר החמיא: "הבאנו אותו כי הוא אקסטרה קלאסה". נאתכו עצמו אמר: "כן, שיחקתי טוב אבל מה זה שווה אם לא ניצחנו".
ביבראס נאתכו חווה אתמול את אחד המשחקים הטובים בקריירה שלו אחרי שכבש צמד במדי פרטיזן בלגראד מול אלקמאר ב-2:2 בליגה האירופית וקיבל ציון 9 בעיתון "בליץ" הסרבי ונבחר לשחקן המצטיין במשחק. הוא ממשיך את היכולת הטובה שלו מפתיחת העונה אחרי שכבש גם מול סלובניה בהפסד של ישראל 3:2.
בפעם האחרונה בה נאתכו כבש צמד היתה לפני חמש שנים בעונת 2014/15 במדי צסק"א מוסקבה שסיימה ב-3:3 נגד אופה בליגה הרוסית. אז כבש שני פנדלים. באותה עונה גם הבקיע שלושער.
העיתון הסרבי "בליץ" כתב: "נאתכו היה יוצא מהכלל. הפנומן של המשחק היה נאתכו ששיחק מבלי שעשה כמעט אף טעות. הוא כבש בפנדל, מסר כדור גאוני שנבעט לקורה והגיע אליו והוא כבש. הוא חילק כדורים מצוין לכל השחקנים והראה לכולם איך משחקים כדורגל".
נאתכו צוטט בעיתון "אלו" הסרבי כשאמר: "אני מרגיש רגשות מעורבים. היינו צריכים לנצח את המשחק 1:4 וסיימנו ב-2:2. אני שמח ששיחקתי טוב אבל מה זה שווה אם לא ניצחנו?", שאל נאתכו את הכתבים.
גם המאמן ושחקן העבר סאבו מילוסביץ' לא היה מרוצה מהתיקו אחרי שפרטיזאן כבר הוליכה 1:2. הוא היה מרוצה מהיכולת של נאתכו: "הבאנו אותו כי הוא שחקן עם אקסטרה קלאסה. הוא ברמה אחת מעל כל הליגה שלנו והוא מנהיג של כולם!". גם העיתון "אלו" הסכים שנאתכו כרגע השחקן הכי טוב של פרטיזן.
המשחק שהיה למעשה אמור להתקיים בדלתיים סגורות בגלל עונש של אופ"א נראה אחרת לגמרי אחרי שפרטיזן הגיע לסיכום עם האירגון שאפשר יהיה להכניס 20 אלף בני נוער לאיצטדיון מכל רחבי סרביה ולא רק מבלגראד. השחקנים הודו בסיום לעזרה של האוהדים והדחיפה. www.facebook.com/Zelazo11
נאתכו: לא כבש צמד מאז עונת 2014/15. קרדיט: טוויטר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.