ליברפול בלי ניצחון ובלי רכש

אלופת אירופה סיימה הלילה בתיקו 2:2 מול ספורטינג ליסבון בארה"ב. במקביל הבהיר המנג'ר יורגן קלופ שהקבוצה לא תרכוש אף שחקן גדול הקיץ ושלל את הגעתם של קוטיניו, פרננדז ובייל.
ליברפול סיימה הלילה ב-2:2 מול ספורטינג ליסבון ביאנקיז סטדיום את משחקה בגביע האלופות והיא עדיין בלי ניצחון במשחקי ההכנה של העונה החדשה במפגשים הגדולים, אבל גם משחקת בלי כוכביה מו סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו ואליסון שנמצאים בחופשה. ברונו פרננדז ששמו נקשר בעבר בליברפול ומנצ'סטר יונייטד כבש ובישל ובסיום המשחק הסביר יורגן קלופ למה לא יחתים את פרננדז אחרי שהסביר שגם פיליפה קוטיניו וגארת' בייל לא יגיעו. פרננדז כבש בדקה ה-5 בבעיטה מ-30 מטר שניתזה מגופו של סימון מניולה פנימה לשער. 0:1. דיבוק אוריגי (דקה 20) וג'ורג'י ווינאלדום (44) הפכו ל-1:2, אבל וונדל קבע שוויון (53).
יורגן קלופ הסביר למה ליברפול לא תרכוש חזרה את פיליפה קוטיניו ולא תחתים את גארת' בייל או ברונו פרננדז וטען שליברפול הוציאה מעל 300 מיליון ליש"ט בשנתיים האחרונות ויהיה לה קשה להמשיך להשקיע סכומי עתק. בראיון ל"סקאי ספורט" אמר קלופ: "בייל כרגע שחקן של ריאל מדריד ויש לו חוזה גבוה מאוד בקבוצה. מעבר לעובדה שנצטרך לשלם דמי ההעברה גבוהים מאוד עליו הוא גם ירצה שכר גבוה".
בראיון אחר ל-ESPN אמר קלופ: "פיליפה קוטיניו שחקן פנטסטי, אבל נצטרך להוציא עליו הרבה, הרבה, הרבה מאוד כסף וזו לא השנה בה אנחנו מתכוונים להוציא כסף גדול. בעיקרון הוא שחקן שעוזר לכל קבוצה בעולם במאה אחוז כולל אותנו אבל אנחנו לא יכולים להשקיע את הכסף הזה".
קלופ הביע תקווה שקוטיניו ימצא את עצמו בברצלונה והודה: "יש קשר בינינו אבל לא הקשר שחושבים עליו. כל השאר זה ידיעות בתקשורת בלבד. אם כל מה שכתבו עלי בתקשורת היה נכון אז וואו. אם זה דומה למה שכותבים עלי הייתי אומר שהוא מאושר בברצלונה ורוצה לחתום על חוזה לשש שנים נוספות".
על פרננדז שכבש ובישל אמר קלופ: "אם פרננדז יגיע למנצ'סטר יונייטד הוא יתרום להם הרבה כי הוא שחקן טוב ויש להם עוד כמה שחקנים טובים. זה לא נחמד, אבל זה לא העסק שלנו".
בליברפול קיבלו בהלם את העובדה שהמגן נתנאל קליין שחזר מהשאלה וגילה יכולת טובה באימונים נפצע בברכו וייעדר 9 חודשים מהמגרשים.
www.facebook.com/Zelazo11
קלופ: השאיר את אוהדי ליברפול מאוכזבים. קרדיט: יו טיוב

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.