זידאן על בייל: הכי טוב שיעזוב כמה שיותר מהר

ריאל מדריד הפסידה לבאיירן מינכן 3:1 הלילה במשחקה הראשון בעונה החדשה בגביע האלופות. המאמן הצרפתי התעסק אחרי המשחק בכוכב הוולשי והראה לו את הדלת החוצה בלי היסוס. ביקורת על ההרכב הפותח שנראה כמו עונה שעברה למעט אדן הזאר שעשה את הבכורה עם חולצה מספר 50
ריאל מדריד הפסידה הלילה לבאיירן מינכן בגביע האלופות 3:1 במשחק שהתקיים באיצטדיון NRG ביוסטון טקסס. זו פתיחה מאכזבת למאמן זינדין זידאן שהשאיר את גארת' בייל מחוץ לסגל למשחק ודיבר על כך שהוא רוצה שיילך. זידאן אמר: "הוא נישאר בחוץ כי אנחנו מנסים להוציא אותו מהקבוצה". לשאלה מתי בייל יעזוב אמר: "אם הוא יכול לעזוב מחר זה יהיה הכי טוב".
זיזו הבהיר שהוא לא מתכוון לתת לוולשי צ'אנסים לשנות את דעתו: "זה לא משהו אישי נגדו. אין לי שום דבר נגדו, אבל אני זה שמקבל את ההחלטות. מגיע הזמן בו אתה רוצה לעשות שינויים. זה יהיה טוב עבור כל אחד אם הוא יעזוב. גם השחקן יודע את מצבו".
ההפסד לבאיירן: "זה המשחק הראשון שלנו העונה וברור שאנחנו לא אוהבים להפסיד, אבל המטרה היא המשחק הראשון הרשמי של העונה. היו לנו תחושות טובות במהלך המשחק, אבל מחצית שנייה שינינו הרכב והיו לנו בעיות עם משחק הלחץ. אנחנו רק בתחילת ההכנות ובמשחק הבא יהיו הרבה שינויים בהרכב הפותח. עבורי לא חשוב כרגע מי פתח".
שתי הקבוצות השתמשו ב-41 שחקנים כך שאין ממש ערך מקצועי למשחק בו הובילה באיירן 0:3 משערים של קורנטין טוליסו (15), רוברט לבנדובסקי (67) וסרז' גנברי (69). לריאל צימק רודריגו (84).
אדן הזאר עם מספר 50 על הגב היה מהבודדים שבלטו בבלנקוס. רודריגו במשחק הבכורה שלו הציג את עצמו על ידי כיבוש שער, אבל העיתון "מארקה" כתב: "המהפיכה צריכה כנראה לחכות. אחרי הכישלון של העונה שעברה תופי המלחמה השמיעו קולות בקיץ, אבל למרות שהוחתמו שישה שחקנים חדשים ההרכב הפתוח נראה מאוד מוכר וישן למעט הזאר".
העיתון החמיא ליפני קובו שנכנס כמחליף וטען שהיו לו מהלכים אמיצים והוא הציג רגל שמאל מוזהבת. היתה מלחמה גם על החולצה מספר 9. קרים בנזמה שפתח החמיץ שני שערים והרכש הסרבי לוקה יוביץ' גילה חולשה רבה.
קובו אמר בסיום: "אני נגעל מהתוצאה, אבל מרוצה מהבכורה שלי. זידאן אמר לי שהוא בוטח בי ומקווה שאהיה יעיל ב-30 המטר האחרונים. אין הרבה יפנים באירופה ובטח שלא בריאל מדריד אז אני מרוצה מהאוהדים שאוהבים אותי".
רודריגו שכבש בדקה ה-84: "מרוצה שהגשמתי חלום. המשוכה של באיירן היתה גבוהה מדי עבורנו, אבל מרוצה שכבשתי בבכורה. זידאן מאמן גדול. אני תמיד משחק באגפים, אבל הוא ביקש ממני לשחק הפעם באמצע קצת יותר מאחורי החלוץ".
www.facebook.com/Zelazo11
שחקני באיירן חוגגים ניצחון יוקרתי על ריאל מדריד. קרדיט: טוויטר, באיירן מינכן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.