[בפורט]דיווח: פוגבה מצטער שלא עשה הכל לעזוב את יונייטד

בתקשורת הספרדית מתלבטים האם ריאל מדריד תנסה ברגע האחרון לרכוש את קשר מנצ'סטר יונייטד שפגוע מההתקפות של האוהדים עליו. סוכנו מינו ראיולה קרא ליונייטד למכור את הצרפתי והודיע שבכל אופן הוא לא יחתום על חוזה חדש אצל השדים האדומים. וגם הפוסט המרגש של פוגבה נגד הגזענות
העיתון "אס" מדווח שזינדין זידאן עדין חולם להחתים את פול פוגבה עד יום שני ב-1 אחת חצות שעון ישראל כחלון ההעברות רוב אירופה מסתיים. זה נשמע כרגע קצת לא מעשי אבל חלומות לפעמים מתגשמים. צריך לומר ש"מארקה", חושב אחרת ופרסם שריאל מדריד תחכה לינואר אז מחירו של פוגבה אמור לרדת.
גם העיתון "אס" מודה שזו כמעט משימה בלתי אפשרית אבל מדווח שפוגבה נסער ועצוב בגלל ההתקפות נגדו ברשתות החברתיות והגראפיטי שהופיע ליד מיתקן האימונים – פוגבה החוצה. מנצ'סטר יונייטד לא תסכים לשחרר את פוגבה בטענה שאין מחליף לצרפתי. בעיתון "אס" נכתב שאחרי ההתקפות של האוהדים נגדו פוגבה מצטער שלא עשה יותר כדי לעזוב את יונייטד והיה פאסיבי מדי. זידאן עדיין מקווה שריאל מדריד תנסה בארבעת הימים שנותרו להגיש הצעה על פוגבה. "לזידאן יש קרן של תקווה אבל הוא יודע שזה כמעט בלתי אפשרי", נאמר.
פוגבה רוצה לשחק במועדון שמעריך אותו ולמרות שהמנג'ר אולה גונאר סולשיאר נותן בו אמון הוא מרגיש לא מוערך בקבוצה. בריאל מדריד טענו שהסגל נסגר אבל גם שנה שעברה מריאנו דיאס נרכש אחרי שכבר הודיעו שלא יהיו יותר רכישות.
סוכנו של הצרפתי מינו ראיולה קרא ליונייטד למכור את פוגבה והודיע שבכל מקרה הוא לא יחתום על חוזה חדש בשדים האדומים. החוה מסתיים ב-2021. לפוגבה יש בעיות גם בחדר ההלבשה אחרי שהחבר הכי טוב שלו רומלו לוקאקו עזב לאינטר. בנוסף, הוא לא גילה יכולת גבוהה במשחקים וגם החמיץ פנדל בתיקו 1:1 נגד וולבס. על האיומים הגזעניים נגדו והעלבות ברשתות החברתיות כתב פוגבה באינסטגרם: "קרובי המשפחה שלי מזה דורות והסבים והסבות וההורים שלי סבלו כדי שהדור שלי יהיה חופשי. יוכל לעבוד היכן שירצה ולעלות לאוטובוס או לשחק כדורגל חופשי. ההעלבות גזעניות מעידות על בורות ורק עושים אותי חזק יותר כדי להילחם למען הדור הבא". הוא עלה עם תמונה שלו עם בנו ושל אביו ומרטין לותר קינג שלחם למען השחורים בארה"ב. לפוגבה יש יותר עוקבים באינסטגרם (37 מיליון) מאשר למועדון עצמו (31).
פוגבה כבר הותקף שלוש פעמים העונה על ידי אוהדים והמועדון עמד לצידו. לדברי "אס" יונייטד לא משחקת באלופות ולכן היא יכולה להרשות לעצמה למכור את פוגבה ב-170 מיליון יורו ולבנות על רכש שחקנים נוספים. ספק אם זה יקרה, אבל עדיין חושבים על כך בבלנקוס.
www.facebook.com/Zelazo11
כיתוב: זידאן העלה פוסט מרגש נגד הגזענות. קרדיט: טוויטר פוגבה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.