זידאן לא רוצה את חאמס

הקשר הקולומביאני חאמס רודריגס מועמד לעבור לאתלטיקו מדריד או לנאפולי. מאמן ריאל מדריד לא רוצה להשאירו למרות פציעת מרקו אסנסיו ולמרות שכל שאר הגורמים בריאל מדריד תומכים בו.
לפי התוכנית "טרנזיסטור" בספרד זינדין זידאן לא רוצה בשום אופן את חאמס רודריגס למרות הפציעה של מרקו אסנסיו שגמר את העונה. זיזו מחכה בקוצר רוח שחאמס יעזוב עד ה-2 בספטמבר מועד סיום ההעברות ברוב הליגות באירופה. מצבו של הקולומביאני בריאל מדריד מזכיר פרק בטלנובלה. כוכב הכדורגל בעבר של קולומביה קרלוס ואלדרמה המליץ לחאמס לעזוב. "המאמן לא רוצה אותו ואם יישאר הוא לא ישחק. בריאל מדריד כולם רוצים את חאמס חוץ מהמאמן והוא קובע. המצב ברור וחבל לבזבז עוד עונה בקריירה". כאמור, חאמס דווקא רוצה להישאר בריאל מדריד.
זידאן רוצה להעיף גם את גארת' בייל שמועמד כיום לבאיירן מינכן אבל זה הולך להיות קשה ולכן את חאמס קל לו יותר לנסות למכור ובמחיר הכי גבוה האפשרי.
אתלטיקו מדריד רוצה את חאמס וגם נאפולי. לפי העיתון "אס" בנאפולי רוצים את חאמס יותר ומוכנים להעלות את ההצעה שלהם מ-35 מיליון יורו, אבל לא יסכימו לשלם 42 מיליון יורו – המחיר אותו דורשת ריאל מדריד. קרלו אנצ'לוטי לוחץ על הבעלים של נאפולי דה לורנטיס לרכוש את הקשר הקולומביאני, אבל הבעלים הוא איש עסקים ממולח ומוכן לחכות שהמחיר יירד.
www.facebook.com/Zelazo11 חאמס: לא רצה להישאר בבאיירן מינכן קרדיט: ויקיפדיה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.