וויין רוני חוזר לאנגליה וישחק בדרבי קאונטי החל מינואר

וויין רוני כוכב מנצ'סטר יונייטד בעבר ששיחק גם באברטון יצטרף למנג'ר פיליפ קוקו ההולנדי והיה מאמן בקבוצה וגם ישחק. מהלך מבריק של הראמס שרוצים לחזור לפרמיירליג אחרי שנכשלו בשנתיים האחרונות במשחקי הפלייאוף.
דרבי קאונטי הכריזה על החתמת וויין רוני במה שנראה כהעברת הקיץ בכדורגל האנגלי למרות שהוא יגיע דווקא בינואר. הוא ייאלץ לשחק ב-די.סי. יונייטד ב-MLS עש סיום העונה שם ויתחיל לשחק בדרבי קאונטי בחלק השני והמכריע של העונה. הוא יהיה כדורגלן ומאמן בקבוצה. הברקה של הבעלים מל מוריס להביא את רוני לקבוצה בגיל 33 ולהחזיר אותו מה-MLS. עם כל הבעיות שיש עם רוני בגלל היותו שיכור לפעמים או בעיות התנהגותיות אחרות, הוא עדיין מנהיג על המגרש ויכול לעשות את ההבדל בין עליית דרבי לפרמיירליג ולהישאר עוד עונה בצ'מפיונשיפ. מי שלחץ לעזוב את ארה"ב היתה אישתו קולין שרצתה לחזור הביתה.
רוני נחת היום (שלישי) בלונדון ונסע למיתקן האימונים של דרבי קאונטי לסגור את העיסקה. הוא היה חתום בדי.סי. יונייטד עד סיום העונה הבאה ב-2021. מוריס אמר ל"טוק ספורט": "רוני רצה מאוד לחזור לבריטניה. ההתחלה היתה שהבנו כי הוא רוצה לחזור עקרונית ורצינו לראות מה אנחנו יכולים לעשות עם זה. המפתח להחלטה היתה השיחה שקיים עם המנג'ר של דרבי פיליפ קוקו".
המשפחה של רוני התאקלמה בארה"ב והם התגוררו בבתסדה במרילנד בפרברי וושינגטון. לזוג יש ארבעה ילדים קאי (בן 9), קליי (6), קית' (3) וקאס (בן פחות משנה). אם יגיעו כעת יוכלו לפתוח את השנה החדשה בבית ספר בריטי וכאמור האישה רצתה הביתה למרות ההתאקלמות.
דרבי קאונטי לא חששה עונה שעברה להחתים את פראנק למפארד חסר הניסיון כמנג'ר והוא הביא אותם לגמר הפלייאוף לעלייה לפרמיירליג והוא מונה למנג'ר צ'לסי כך שהרעיון להביא את רוני גם כמאמן (עוזרו של קוקו) קסם מאוד לרוני שיכול בצורה כזאת לצבור הרבה ניסיון בתחום האימון ועדיין לשחק.
גם מנג'ר ברנלי שון דייץ' היה מעונין להביא את רוני וגם קרוב הביתה למשפחה של רוני בליברפול, אבל דרבי הגישה הצעה מעניינת יותר.
www.facebook.com/Zelazo11
ווין רוני: מהלך מבריק של דרבי קאונטי קרדיט: טוויטר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.