הרוב כבר לא דומם – אוהדי בית"ר ירושלים נערכים בהמוניהם למפגן תמיכה במועדון

בית"ר ירושלים

בעקבות השלמת עסקת מכירת 50% מהבעלות במועדון לשיח' בן ח'ליפה ולאחר שבאימון הקבוצה בשבוע שעבר הפגינו כ-50 מחברי ארגון לה-פמיליה נגד העסקה וקיללו את שחקן הקבוצה עלי מוחמד, החליטו אוהדי בית"ר להשמיע את קולם, ולערוך מפגן תמיכה למועדון שממשיך לנער מעליו את התדמית הגזענית * וגם: מי הסלבס שקוראים להגיע למפגן?

אוהדי בית"ר ירושלים מרחבי הארץ הודיעו כי הם מתכוונים לערוך במתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן ביום שישי הקרוב בשעה 09:00 מפגן תמיכה במהלך ההיסטורי, במסגרתו העביר הבעלים משה חוגג 50% מהבעלות במועדון לשיח' חמד בן ח'ליפה, חבר משפחת המלוכה האמירתית.

"בשבוע שעבר חזינו באירוע מזעזע שבינו ובין אהדה לבית"ר אין כל קשר", נמסר בהודעה שהוציאו 'הרוב כבר *לא* דומם', התארגנות של אוהדי בית"ר שקמה בעקבות המאורעות במתחם האימונים בבית-גן משבוע שעבר, וצברה בתוך ימים ספורים בלבד תאוצה ופופולריות גבוהה בקרב מרבית אוהדי בית"ר.

"הבנו שאנחנו, הרוב המוחלט של אוהדי בית"ר שבדרך-כלל נשארים דוממים, חייבים להרים ראש ולהשמיע את הקול לו שותפים רובם ככולם של אוהדי בית"ר – אנחנו בעד כל מה שיכול לקדם מקצועית את הקבוצה שלנו, ונגד כל ביטוי של גזענות ואלימות", הוסיפו.

עוד מסרו מ'הרוב כבר לא דומם': "הדבר היחיד שמניע אותנו זו האהבה העצומה שלנו לבית"ר, אהבה שלא תלויה בדבר. כל מי שמתנה את האהבה שלו לבית"ר בתנאים כאלה או אחרים, כנראה לא אוהד בית"ר אמיתי. אנחנו עדיין לא מאורגנים כארגון אוהדים, ואולי יגיע היום שגם זה יבוא. כרגע חשוב שכמה שיותר אוהדים יביעו תמיכה, יש משמעות לכל אוהד ואוהד."

ב-72 השעות האחרונות גוברים עוד ועוד קולות בפורומים השונים של אוהדי בית"ר ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואסטאפ הרבות של האוהדים, שמביעים תמיכה בלתי מסוייגת במהלך ההיסטורי שעתיד להצעיד את בית"ר לתארים והשתתפות במפעלים האירופיים.

שעות ספורות בלבד לאחר שנודע על מפגן התמיכה, הביעו גם חלק מאוהדי בית"ר המפורסמים, כמו הזמר עידן עמדי והקומיקאי ואיש התקשורת חנוך דאום, את תמיכתם במפגן שייערך ביום שישי הקרוב. עמדי ודאום גם העלו בחשבונותיהם ברשתות החברתיות קריאה לאוהדי בית"ר להגיע בהמוניהם למתחם האימונים בבית וגן. גם השחקן קובי מאור ("עספור", "סברי מרנן") הודיע על תמיכתו במהלך, וקרא לאוהדים להצטרף למהלך באמצעות חשבון האינסטגרם שלו.

לפרטים נוספים וליצירת קשר באמצעותי: 0556654431

קרדיט לתמונה וויקיפדיה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.