הסטוריה , לראשונה יהיה לישראל שופט בדרג העילית של אופ״א, אוראל גרינפלד

בהתאם להחלטת אופ״א מהיום עלה השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד מדרג 1 לדרג העילית של אופ״א הכולל את 25 השופטים המובילים באירופה.
מדובר בהישג חסר תקדים לאיגוד השופטים. דרג העילית של אופ״א הוא זה ששופטיו מנהלים באופן קבוע את ליגת האלופות ואת הטורנירים המובילים, כגון טורניר הגמר של אליפות אירופה והמונדיאל (מתוך דרג העילית נקבעים השופטים האירופאים שבטורניר).
מנכ״ל האיגוד, יריב טפר: ״גאווה והתרגשות גדולה, מדובר בהישג חסר תקדים, תוצאה של עבודה מאומצת, נחישות וחזון. אני שמח שהיתה לי הזכות להוביל תהליך מקצועי שסופו בהצבת שופט ישראלי בדרג השיפוט הגבוה ביותר באירופה. מאחל המון הצלחה לאוראל ומקווה שהצלחתו תפתח את הדלת לשופטים ישראלים נוספים בדרג העילית״.
יו״ר האיגוד, רונית תירוש: ״אוראל הוא דוגמה ומודל לחיקוי עבור כל שופט שעושה את צעדיו הראשונים. ההשקעה, המאמץ, הכישרון והיכולת הם המתכון להצלחה. זה יום של שמחה גדולה עבור הכדורגל שלנו, איגוד השופטים ומעל לכל עבור אוראל״.
גרינפלד: ״אני מאד שמח ונרגש מהבעת האמון והערכה העצומה של ראשי UEFA בדרך הארוכה שלי. עצם הבשורה שהגיעה כי הוחלט לקדם אותי לדרג קבוצת העלית של שופטי אירופה (לצד שופטים גרמנים, אנגלים, ספרדים ואיטלקים), הולידה גאווה והוקרת תודה על הזכות העצומה להיות הנציג הישראלי.
אני מודה מכל ליבי לכל אחד מחבריי לצוות השיפוט במהלך השנים האחרונות אשר סייעו לי לפני, תוך כדי ואחרי כל משחק; הם השתדלו להבין את הדרישות שלי גם כאשר היה קשה ותובעניי, הכל מתוך חתירה ושאיפה למצויינות תמידית.
מביע תודתי לכל חברי הוועדה המקצועית הארצית, כל אחד ואחד עשה ועדיין עושה את כל שביכולתו לסייע בתחומו, תודה ליו"ר האיגוד אשר גאה מאד בהישגים תוך הקשבה והשתדלות לזהות איך היא יכולה לתרום להצלחתנו המשותפת.
עוד, אני מוקיר תודה גדולה לפסיכולוג הספורט ד"ר רועי דוד סמואל, אשר תרומתו באה לידיי ביטוי בכל שלב ורגע בקריירה שלי בעשר השנים האחרונות.
אני חייב לציין את מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, אשר האמין בי עוד בהיותי שופט ליגה לאומית. יריב בדרכו שלו, נטע בי רוח גבית והבנה כי השמיים הם גבול (כבר בשנת 2010 כאשר בישר לי על יציאתי לקורס שופטים מצטיינים ב UEFA עם חברי לצוות רועי חסן ועידן ירקוני ואמר לי שנשוב משם מצטיינים, וצדק!).
קצרה היריעה מלפרט על עמלו ותמיכתו של יריב בי ובשופטים בכלל, תמיכה אשר חצתה כל נקודה בגלובוס. יריב פעל ועדיין פועל כדי שאוביל צוות שיפוט ישראלי לרמות הגבוהות ביותר תוך אמונה טהורה בצדקת הדרך וזאת על אף האמצעים הדלים אשר עומדים לרשותו.
אחרונים חביבים, הם משפחתי הקרובה והמורחבת, אילולא התמיכה שלהם ו"השקט בבית" לא הייתי יכול להגיע למעמד שכזה. נ,ב. הצוות שלי ואני יחד עם התמיכה הכל כך חשובה סביב, נעשה הכל כדי שההשתייכות לדרג העלית תהיה רק האמצעי לקראת מטרות וגדולות… אמן ואמן!
צילום מטעם ההתאחדות לכדורגל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.