הלילה: ברזיל נגד ארגנטינה בחצי גמר הקופה אמריקה

ארגנטינה לא ניצחה את ברזיל במשחק רשמי 14 שנה. מאמן ברזיל צ'יצ'ה הצהיר: "אי אפשר לעצור את מסי, אבל אפשר להאיט את משחקו". ארגנטינה אמורה לעלות עם אותו הרכב כמו נגד ונצואלה. בברזיל חוזר קאסמירו להרכב ואלכס סנדרו עשוי להחליף את פיליפה לואיס הפצוע.
הלילה המשחק של השנה בחצי גמר הקופה אמריקה בין ברזיל וארגנטינה בבלו הוריזונטה שם הובסה ברזיל באותו שלב במונדיאל 2014 בתוצאה 7:1. ארגנטינה לא ניצחה את ברזיל 14 שנה במשחק רישמי, אבל שימו לב לנתון הבא. ארגנטינה שיחקה 13 פעמים בחצאי גמר של טורנירים מאז אולימפיאדת 1928 והיא ניצחה 12 פעמים בחצאי הגמר האלה. ליאו מסי אמור להשוות את שיאו של חאבי מסצ'רנו בנבחרת האלביסלסטה עם הופעה 16 בקופה אמריקה. דייגו מראדונה לא נכלל בין עשרת הראשונים. הגמר יהיה ב-7 ביולי במארקנה.
בקופה אמריקה ארגנטינה ניצחה 15 משחקים את ברזיל לעומת 9 של הסלסאו, אבל במשחק האחרון ביניהם במוקדמות מונדיאל 2018 ניצחה בריל עם צ'יצ'ה על הקווים 0:3.
מאמן ברזיל צ'יצ'ה אמר לקראת המשחק: "אי אפשר לעצור שחקן כמו מסי, אבל אפשר לנסות להאיט אותו. אני יכול לומר אותם דברים על קוטיניו, פירמינו, נרס או וויליאן. בשלב מסוים הם יהיו מכריעים. ארגנטינה היא יותר מסך כוכביה והיא גדלה בטורניר כקבוצה".
מאמן ארגנטינה ליונל סקלוני שספג הרבה ביקורות בטורניר כבר ניצח את ברזיל בטורניר רשמי כשחקן ב-1997 כשארגנטינה זכתה במונדיאל עד גיל 20. באותו טורניר סקלוני כבש ובישל לחואן ריקלמה. על המשחק אמר: "הרבה מאוד שחקנים בנבחרת שלנו רוצים לעשות הכל כדי שמסי יעלה לגמר ויזכה בטורניר. הוא ללא ספק השחקן הכי טוב בהיסטוריה ומגיע לו לזכות בתואר עם הנבחרת. השחקנים כל כך אוהבים אותו שהם יתאמצו לזכות בטורניר יותר עבור מסי מאשר עבורם". סקלוני אישר שסרחיו אגוארו יעלה לשחק בהרכב ארגנטינה.
שוער ברזיל אליסון שנשאל איך עוצרים את מסי נזכר בקרבות בין רומא וליברפול לברצלונה באלופות. "אנחנו מוכנים לכל דבר גם לפנדלים. למסי יש המון פוטנציאל והוא והנבחרת הראו את זה נגד ונצואלה. אגורו מוסיף המון לאלביסלסטה, אבל אנחנו מוכנים למשחק. כל עימות נגד מסי אם ברומא או ליברפול היה סיפור בפני עצמו. אנחנו זקוקים להמון נחישות ואמונה בעצמנו". www.facebook.com/Zelazo11/
ארגנטינה תפתח עם אותו הרכב כמו נגד ונצואלה. בברזיל המגן פיליפה לואיס פצוע ואם לא יהיה כשיר אלכס סנדרו יפתח במקומו. קאסמירו חוזר לקישור אחרי השעייה ואלאן מנאפולי יירד לספסל. במקרה של תיקו אחרי 90 דקות תהיה הארכה של 15 דקות כל מחצית ואחרי עוד תיקו גם פנדלים.
תמונה: אליסון רוצה לעצור שוב את ליאו מסי (EFE)

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.