הגביע של כרמל

חברי קבוצת הבאולינג של כרמל והגביע קרדיט – צילום בי"ח כרמל

קבוצת הבאולינג של בית החולים כרמל זכתה במקום השני והמכובד בתחרות הספורטיאידה השנתית שנערכה בטבריה. בתחרות לקחו את הגביע נציגי כרמל עם הקפטן דוד הילאי טכנאי במכון הדימות,

עליזה שרייר מנהלת יחידת הדיאטה והתזונה, אדית נאיסטטר אחות במחלקה האורולוגית, מאיר שורקי ממשרד הקבלה, חאלד חטיב אח מהמחלקה האורולוגית ואליאס קאבורה מהמחסן המשקי . חברה הקבוצה משחקים והולכים יחד כבר כמעט 20 שנה והם אחת הקבוצות הותיקות והמנוסות בכל תחרויות הספורט. התחרות נערכה במסגרת הליגה למקומות עבודה וקבוצת בית החולים כרמל התמודדה בהצלחה מול קבוצות חזקות כמו חברת בזק, מפעלי ים המלח, בתי הזיקוק נמל אשדוד ועוד.

בנוסף לגביע המקום השני התכבדה השחקנית אדית נאיסטטר גם במגן הוקרה מיוחד עבור כל הקבוצה על מצויינות בספורט של קבוצת הבאולינג של ביה"ח כרמל.

קבוצת הבאולינג של כרמל התחילה לפני 20 שנה ביוזמה של רכז הספורט של בית החולים ומאז היא ממשיכה ברצף וקוטפת גביעים ומדליות לאור השנים.כדי לשמור על הכושר נפגשים שחקני הקבוצה מידי שבוע לתרגולים ואימונים וממשיכים להגיע ולהשתתף בכל משחקי הליגה כדי להמשיך להיות בצוות המנצח.

אדית נאיסטטר, "זאת תחושה נהדרת חברות אמת של כל כך הרבה שנים אנחנו מאוד מגובשים וכיף לנו ביחד זאת הסיבה שאנחנו יחד כל כך הרבה שנים. אנחנו בהחלט מתכננים להמשיך ולשחק ולהביא עוד גביעים ומדליות לבית החולים שאנחנו כל כך אוהבים ".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.