האתר הרשמי של בית״ר מציג: שלום אדרי בגירסה ביתית

בבוקר לאחר המשחק מול מ.ס אשדוד, ורגע לפני שהקבוצה מתחילה את ההכנות שלה להפועל באר שבע, תפסנו את שלום אדרי לשיחה אחד על אחד לקראת סיום הסיבוב ועל החיים החדשים בתור שחקן בבית"ר ירושלים. אדרי, שעבר לירושלים בחודשים האחרונים, נחשב לאחד השחקנים האהובים בקבוצה. בחודשים האחרונים ניתן לראות אותו חלק מחבורה "הלמטה", הכוללת את גדי קינדה, שלומי אזולאי ואופיר קריאף, אליה גם נגיע בהמשך.
אדרי, שהגיע העונה לאחר שצד את עיניהם של הצוות המקצועי במהלך המבחנים, כבר נכנס ללב של האוהדים לאחר המשחקים נגד הפועל באר שבע בגביע הטוטו, ושער הניצחון נגד הפועל כפר סבא בטדי. למי שלא יודע, שלום הוא גם בנו של שחקן העבר, קרלוס אדרי.
"אני חושב שהיינו ראויים לניצחון אתמול. אמנם נקלענו לפיגור מוקדם, אבל כל מי שהיה על הדשא עשה הכל כדי שנצא עם שלוש נקודות. כשאני נכנס למשחק אני מרגיש שאני תורם את כל מה שאני יכול, ואני מבין עד כמה כל פעולה יכולה להיות משמעותית. אתמול זה הספיק לנקודה אבל היינו קרובים גם ללכת הביתה עם ניצחון. הרגשת פספוס אבל אנחנו עובדים על כל הדברים על מנת להשתפר ולהפוך לקבוצה עוד יותר קטלנית".
"מאתמול אני שומע שמצטטים אנשים שקרובים אליי, וחשוב לי להעביר מסר ולהבהיר לכולם בצורה מאוד כנה ואמיתית ובלי מקורבים, שאני מאושר פה מכל רגע. כל דקה שלי כאן היא עולם ומלואו והצ'אנס שרוני, יוסי וכמובן משה חוגג נתנו לי הוא לא מובן מאליו. עבדתי קשה כדי להיות בנקודה הזאת ולהיות ברגע הזה וכמה זה לא מובן מאליו עבורי. אני אשחק ואתן 100 אחוז בכל רגע שמבקשים ממני. הסתגלתי למועדון הזה מהר ואני רק רוצה להחזיר לו".
כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר, אבל, וזה האבל הגדול, הכיף הגדול בבית"ר העונה זה שגם כשאתה על הספסל, אתה מת שהחברים שלך יבקיעו וינצחו את המשחק. פעם אני עולה מהספסל, ופעם מישהו אחר עושה את השינוי. כל עוד אנחנו מתקדמים בטבלה, זה הדבר הכי חשוב. אף אחד לא יכול להציל את הקבוצה לבד".
אדרי סיכם את הסיבוב מבחינת הקבוצה: "אנחנו תמיד רוצים יותר, אבל בהתחשב במה שעברנו מתחילת העונה, עם הפציעות והפתיחה הלא טובה, אפשר להגיד שאנחנו אופטימיים לגבי ההמשך. יש לנו משחק קשה מאוד בשבוע הבא בטרנר, אבל אנחנו אוהבים משחקים כאלה, ובשביל זה אנחנו בכדורגל. נבוא להילחם ובתקווה גם לנצח ולחזור עם שלוש נקודות".
אדרי גם סיפר על חבורת "הלמטה" שמככבת באינסטגרם וכוללת את אופיר קריאף, שלומי אזולאי, גדי קינדה ואותו: "מהבחינה האישית, עברתי לגור בירושלים ומצאתי כאן חברים שנמצאים איתי כל הזמן. אנחנו ביחד באימונים, מבלים, מדברים בינינו ויוצרים קירבה אדירה. כיף לנו ביחד, וזה משהו שהוא בריא לקבוצה ובכלל. הרווחתי כאן חברים לכל החיים".
צילום דוברות בית״ר ירושלים

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.