האולימפיאדה נדחתה ליולי 2021

פוזיציה!
פוזיציה!
המועד החדש עליו הכריז היום נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך לפיו טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בקיץ הבא בטוקיו יתקיים ב – 23.7.2021.
מן הוועד האולימפי בישראל נמסר:״בחירת המועד החדש, נעשתה כך שניתן יהיה למזער ככל שניתן את הפגיעה בקאלנדר הבינלאומי של התאחדויות הספורט העולמיות, שחלק מהתחרויות שלהן כידוע, מיועדות להתקיים בשנת 2021 ועל מנת לאפשר לספורטאים להתכונן כראוי להופעה מיטבית במשחקים האולימפיים. בשלב זה כל הוועדים האולימפיים ממתינים לקבלת פרטים נוספים מהוועד האולימפי הבינלאומי וההתאחדויות הבינלאומיות, בכל מה שקשור לתחרויות הקריטריון שבוטלו על מנת לעדכן את הקריטריונים למשלחת ישראל בהתאמה ותוך הפעלת שיקול דעת לנוכח המצב החדש שנוצר".
"הוועד האולימפי בישראל בשיתוף עם היחידה לספורט הישגי ומנהל הספורט יפגש עם הצוותים המקצועיים של איגודי הספורט  על מנת לשלב את כל המשמעויות של דחיית המשחקים בתכנית המקצועית החדשה לשנה הקרובה".
"בימים אלה, אנו בוחנים כמו כל הארגונים והחברות בישראל את המשמעויות התקציביות של שינויים אלה ולמרות הפגיעה שהספורט הישראלי כמו גם העולמי יחווה, נעשה את המיטב כדי להעניק לספורטאים ולצוותים המקצועיים את המעטפת המקצועית שתסייע להם להגיע לטוקיו בקיץ 2021 במוכנות מירבית".
 
ברוריה 
שיווק יחסי ציבור ודוברות  MARKETING,PR&SPOKESPERSON
הוועד האולימפי בישראל   THE OLYMPIC COMMITTEE OF ISRAEL
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.