דיווח: סולשיאר ביקש מפוגבה להישאר עוד עונה ביונייטד

קשר נבחרת צרפת רוצה לעזוב לריאל מדריד או יובנטוס, אבל ביונייטד מקווים להרגיע אותו. סוכנו מינו ראיולה יצא נגד הקבוצה שלא עומדת לצידו וכל החדשות הנוספות על השדים האדומים
אולה גונאר סולשיאר ביקש מפול פוגבה להישאר במנצ'סטר יונייטד עוד עונה לפני שיעזוב את המועודון. סולשיאר היה המנטור שלו באקדמיה לפני שעזב ליובנטוס והיחסים בין השניים טובים. פוגבה התאמן אתמול עם הקבוצה בעיר פרת' באוסטרליה. ביונייטד סבורים שליובנטוס וריאל מדריד אין כרגע את הכסף לרכוש את פוגבה ולכן ייתכן שיסכים להצעת הפשרה.
מינו ראיולה סוכנו של פול פוגבה תקף את הנהלת מנצ'סטר יונייטד שהיא לא תומכת בפוגבה בגלל הביקורת בתקשורת על הכוכב הצרפתי וטען: "הוא לא עשה שום דבר רע בכך שהוא רוצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד".
ראיולה התכוון לסרטון בו נראה כביכול פוגבה רב עם ג'סי לינגארד והוא טען שמציירים את פוגבה כשחקן בעייתי מה שלא נכון כלל. לדברי הסוכן כל מה שהיה בין השחקנים הוא עקיצות ידידותיות כשהם יצאו להליכה בעיר פרת'.
ראיולה מאמין שהשחקן שלו נוהג בצורה הכי מקצועית האפשרית: "הוא מקצוען ונותן כבוד לאורך כל הדרך. המועדון יודע על ההרגשה שלו כבר זמן רב. זה עצוב שאנשים מבקרים אותו בגלל מידע מוטעה שיש להם והמועדון לא נוקט עמדה נגד ביקורת זאת. מקווה שבקרוב יהיה לכך פיתרון מהיר שיהיה טוב לשני הצדדים". ראיולה והכדורגלן נחושים לעזוב שנה אחרי שיונייטד חסמה ההעברה שלו לברצלונה. הפעם הכיוון הוא ריאל מדריד או יובנטוס, אבל בבלנקוס יודעים שיצטרכו לשלם שיא מועדון כדי לרכוש אותו כ-180 מיליון יורו.
מי שהפריד בין השניים אתמול היה ויקטור לינדלוף שעתידו ביונייטד גם הוטל בספק אתמול. סוכנו טען שברצלונה מעוניינת בו אם מתיאס דה ליכט לא יגיע לברצלונה. ביונייטד רוצים את הארי מגוויאר כך שהסוכן חסן צ'טינקיה מיהר לרמוז שיש ללקוח שלו אלטרנטיבות למרות שלא גילה יכולת גבוהה שנה שעברה. ביונייטד יש אי שקט גם סביב אלכסיס סאנצ'ס, דויד דה חאה ורומלו לוקאקו שעשויים לעזוב.
באשר ללוקאקו. סולשיאר הבטיח לו אתמול לפי דיווחים מאוסטרליה שהוא יקבל את הצ'אנס שלו להתחרות עם מרקוס ראשפורד על עמדת החלוץ המרכזי.
עד כה הפעילות של יונייטד בשוק ההעברות היתה מינורית – שני שחקנים עזבו ושניים הגיעו. אנדר הררה עבר לפ.ס.ז' ואנטוני ולנסיה לקיטו. ארון ואן ביסקה הגיע מקריסטל פאלאס ודניאל ג'יימס מסוונזי. יונייטד רוצה כעת גם את מאריו לאמינה קשר סאות'המפטון שמחירו 18 מיליון ליש"ט.
פוגבה: האם לריאל מדריד ויובנטוס יש מספיק כסף לרכוש אותו. קרדיט: חשבון הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד
www.facebook.com/Zelazo11

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.