דיווח: מוריניו מחכה שזידאן ייכשל

ריאל מדריד סיימה אתמול רק ב-1:1 מול ויאדוליד בסנטיאגו ברנבאו. עיתוני מדריד מתחו ביקורת על כך שהמבצר של הבלנקוס נפל. העיתון "אס" דיווח שהמאמן הפורטוגלי ממתין כדי לקבל שוב את הג'וב. הנקודה החיובית היחידה היא 150 שערים לקרים בנזמה בליגה.
העיתון "אס" טוען שז'וזה מוריניו יושב ומחכה שזינדין זידאן ייכשל כדי לחזור לאמן את ריאל מדריד. הוא דחה הצעות של קבוצותיו לשעבר אינטר ופורטו רק כדי להגיע שוב לריאל מדריד. אם המאזן של הבלנקוס יהיה שלילי וזה אפשרי שיקרה מוריניו יהיה המאמן הבא של הבלנקוס.
ריאל מדריד סיימה אתמול בתיקו 1:1 נגד ויאדוליד בברנבאו ולפי ה"מארקה" הוכיחה שהאיצטדיון שפעם היה המבצר של הבלנקוס רחוק מלהיות כזה. אחרי ניצחון במשחק הפתיחה היו תקוות לאוהדי ריאל מדריד שהפתיחה החלשה של הקיץ תיעלם אבל התברר שהמחלות נשארו.
"מארקה" הדגיש: "בעונה החולפת ריאל מדריד התמוטטה באיצטדיון שלה באלופות מול אייאקס והודחה מגביע המלך מול ברצלונה והפסידה 17 נקודות בבית בליגה. האוהדים מחאו כפיים לקרים בנזמה וחאמס רודריגס שעלה לשחק לראשונה מאז חזר מבאיירן, אבל הסך הכל שלילי מאוד אם קבוצה כמו ויאדוליד (המועדון של רונאלדו הברזילאי) באה לברנבאו בלי שום ריגשי נחיתות". קארים בנזמה שכבש בדקה ה-83 הבקיע את שערו ה-150 בליגה הספרדית. נקודה חיובית אחת. רק אגדות כמו כריסטיאנו רונאלדו, ראול, אלפרדו די סטפנו, סנטיליאנה, הוגו סאנצ'ס ופושקאש הגיעו לשיא הזה ויותר.
העיתון "אס" כתב בשער שלו: "בחזרה לעבר" והדגיש שבנזמה היחיד שנמצא בכושר טוב ובודד מאוד בקבוצה. הוא קיבל 3 כוכבים, ראמוס, מרסלו וחאמס רודריגס שניים וכל השאר כוכב אחד. לוקה יוביץ' נכנס דקה 68 ולא הועיל.
זינדין זידאן מתקשה לשחזר את הקדנציה הראשונה שלו בבלנקוס וניצח עד כה רק 6 מ-16 משחקיו הראשונים במועדון. בספרד קטלו: "סרג'י גווארדיולה (על משקל פפ כמובן) העניש את ריאל מדריד הישנה, זו שלא הופיעה למחצית השנייה". זידאן אמר בסיום: "אי אפשר להיות מאושרים כשאתה כובש דקה 83 ועדיין לא מנצח. לא הפגנו יכולת טובה מחצית שנייה מכמה סיבות. החום רק סיבה אחת, אבל הוא פעל נגד שתי הקבוצות. לוקה יוביץ' בעט למשקוף כך שהכל היה יכול להיות שונה".
רפאל וראן שהתראיין לאחר המשחק לא הביע אכזבה מהיכולת של הבלנקוס: "היינו טובים היום, הגיעה לנו תוצאה אחרת. היה חסר לנו דיוק ומעט מזל".
www.facebook.com/Zelazo11
כיתוב: מוריניו נוזף בעורפו של זידאן? קרדיט: טוויטר ריאל מדריד

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.