דיווח: העברת ניימאר לברצלונה בספק

המנהל הספורטיבי של פאריס סן ז'רמן הבהיר לניימאר כשהם נפגשו אתמול שלברצלונה לא נשאר הרבה כסף אחרי החתמת פראנקי דה יונג ואנטואן גריזמן. בבארסה מעריכים את מחירו של ניימאר ב-170 מיליון יורו. בפ.ס.ז' מתעקשים שהוא שווה 300 מיליון יורו.
העברת ניימאר לברצלונה מסתמנת כמבצע קשה שאולי לא ייצא לפועל.
פ.ס.ז' מחזיקה בדעתה שניימאר שווה 300 מיליון יורו ובברצלונה מעריכים שמחירו ירד מ-222 מיליון יורו בגלל יכולתו ופציעותיו ומעריכה אותו ב-170 מיליון יורו בלבד.
אתמול השחקן חזר לפ.ס.ז' ונפגש לשיחה של כמה דקות בלבד עם המנהל הספורטיבי של הקבוצה לאונרדו והביע את רצונו לעזוב, אבל לאונרדו הבהיר לבן ארצו שחזרה לברצלונה יהיה מבצע מורכב מדי. זאת מכיוון שפ.ס.ז' רוצה להוציא ממכירתו כמה שיותר כסף. כמו כן אמר לו שהוא ייענש על כך שהגיע מאוחר מדי לאימונים.
לפי ל'אקיפ לאונרדו כבר שוחח פעמיים עם ניימאר לפני הפגישה אתמול והבהיר לו חד וחלק שלברצלונה אין מספיק כסף אחרי שהחתימה את פראנקי דה יונג ואנטואן גריזמן בכ-200 מיליון יורו ולא יהיה לה את הכסף שפ.ס.ז' רוצה עליו.
אחרי שלוש שעות ניימאר עזב את מיתקן האימונים של פ.ס.ז' ויחזור היום לבדיקות רפואיות. הוא יעבוד על עצמו מבחינה פיזית ולא ייצא עם הקבוצה לשני משחקי הכנה בגרמניה נגד דינאמו דרזדן ונירנברג. לא ברור כרגע אם ייצא למסע משחקים באסיה שבוע הבא.
שוער נבחרת ברזיל לשעבר טאפרל אמר בראיון בברזיל כי אם ניימאר יחזור לברצלונה ויהיה מרוכז רק בכדורגל הוא יוכל לזכות ביחד עם מסי, גריזמן, דה יונג וסוארס בכל תואר אפשרי וישתווה בהישגיו רק לליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. "הוא שחקן מיוחד גם בנוף של הכדורגל הברזילאי".
בתוך כך עבדו דיאלו בלם דורטמונד סגר בפ.ס.ז' ויתחום עד 2023. הוא הגיע לבדיקות רפואיות ויוצג היום. הבלם הצרפתי בן ה-23 יעלה 30 מיליון יורו ויצטרף לרכש של אנדר הררה פבלו סראביה.
www.facebook.com/Zelazo11
ניימאר: לא יוצא למשחקים של פ.ס.ז' בגרמניה ולא ברור אם ייצא למסע המשחקים בסין.
קרדיט: צילום טלוויזיה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.