דיווח בספרד: בורדו ואינטר רוצות את מונאס דאבור

אינטר רוצה את דאבור אם מאורו איקרדי יעזוב, אבל הוא יהיה חלוץ מחליף. בבורדו שלא פתחה טוב את העונה מאמן פאולו סוסה מאמן מכבי תל אביב לשעבר. ז'ולן לופטגי ומונצ'י לא רוצים את דאבור שהגיע כרכש של חואקין קאפרוס בינואר האחרון תמורת 15 מיליון יורו.
בספרד מדווחים שבורדו ואינטר רוצות את מונאס דאבור מסביליה אחרי שז'ולן לופטגי וכנראה המנהל הספורטיבי מונצ'י לא רוצים את החלוץ הישראלי שלא היה בסגל לניצחון על אספניול 0:2. הוא הגיע בינואר כרכש של המנהל הספורטיבי הקודם חואקין קאפרוס.
באינטר עשויים לחשוב על דאבור אם מאורו איקרדי יעזוב וממילא הם רכשו כבר את רומלו לוקאקו, כך שדאבור יצטרך גם שם לשבת על הספסל. איקרדי רוצה לעזוב רק ליובנטוס ולא ברור אם יעזוב.
מאמן בורדו הוא לא אחר מאשר פאולו סוסה מאמן מכבי תל אביב לשעבר שאימן את דאבור. בורדו פתחה רע את העונה וליקטה רק נקודה משש אפשריות. גם אינטר מוכנה לקחת את דאבור וזו תהיה ההעברה מאוד יוקרתית עבור השחקן הישראלי
לפי עיתון הספורט המוביל של סביליה ו-ולנסיה "אסטדיו דפורטיבו" בורדו עוקבת אחרי ההתפתחויות אחרי שלוק דה יונג נרכש לסביליה והוא מועדף כחלוץ מספר 9. לפי העיתון סביליה תהיה מוכנה למכור את הישראלי שוויו מוערך כעת ב-17 מיליון יורו (נרכש ב-15 בינואר האחרון וחתם עד 2023).
בורדו היתה אמורה לרוץ בצמרת העונה עם רכישות יוקרתיות כמו בלם ארסנל לורן קוסיילני. היא הפסידה לאנז'ה 3:1 וסיימה ב-1:1 מול מונפלייה.
www.facebook.com/Zelazo11
דאבור: קבוצות בכירות באירופה רוצות אותו. קרדיט: יו טיוב סביליה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.