בר טימור, קפטן הפועל ירושלים

הפועל "בנק יהב" ירושלים שמחה להודיע על מינויו של בר טימור, אחד השחקנים המזוהים ביותר עם המועדון, לקפטן הקבוצה בעונת המשחקים 2019/20.
טימור בן ה-27 הצטרף בקיץ 2014 להפועל "בנק יהב" ירושלים והיה שותף כבר בעונתו הראשונה לזכייה באליפות ההיסטורית. בהמשך זכה בר יחד עם הקבוצה באליפות נוספת ובעונה האחרונה היה שותף לזכייה בגביע המדינה. בעונה החולפת עלה בר למקום ה-15 ברשימת קלעי כל הזמנים של המועדון בליגה ובסך הכל רשם עד היום לא פחות מ-264 הופעות רשמיות במדי הקבוצה, ובימים הקרובים הוא יפתח את עונתו השישית ברציפות במועדון.
בר טימור מסר לאתר הרשמי: "אני מתרגש מאוד. זו זכות גדולה ומחויבות גדולה עוד יותר, מספיק לראות את רשימת השחקנים הגדולים ששימשו לפניי בתפקיד כדי להבין זאת. יש לנו קבוצה נהדרת שתעשה דברים יפים השנה ואנחנו רעבים מתמיד להצלחות. יאללה הפועל!"
גיא הראל, מנכ"ל המועדון: "זה משמח אותי לראות את בר, שהגיע אלינו בגיל 22, גדל והתפתח יחד איתנו בחמש השנים האחרונות, הופך היום לקפטן הקבוצה. בר הוא 100% הפועל, בכל צומת בקריירה הוא בחר להיות כאן, ואני בטוח שמחכים לנו עוד הרבה ימים יפים ביחד. אני מתרגש בשבילו ובשבילנו"
בתוך כך, הקבוצה השלימה את סגל הקבוצה לעונת 2019/20 בראשות המאמן עודד קטש עם צירופם של דניאל רוזנבאום ודביר רינגולד לסגל הקבוצה. רינגולד (20, 1.95), בוגר מחלקת הנוער של המועדון, חוזר לסגל הקבוצה בתום עונה בה שיחק בליגה הארצית במדי מכבי רמת גן. רוזנבאום (22, 1.93), גארד-פורוורד יהודי אמריקאי, מצטרף להפועל ממכללת פומונה שם רשם 18 נק' ו-6 ריבאונדים למשחק.
עם צירופם של רינגולד ורוזנבאום משלימה הפועל "בנק יהב" ירושלים את סגל הקבוצה לעונת 2019/20. חמישה שחקנים מסגל הקבוצה בעונה החולפת ילבשו את המדים האדומים גם בעונה הנוכחית, ולמרות הניסיון הרב הקיים בקבוצה סגל השחקנים צעיר מאי פעם כאשר הגיל הממוצע עומד על 25.7 ושחקן אחד בלבד חצה את גיל 30 (ג'יימס פלדין).

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.