ברזיל הדיחה את ארגנטינה ועלתה לגמר הקופה אמריקה

הסלסאו גברו 0:2 על האלביסלסטה בבלו הוריזונטה משערים של גבריאל ז'סוס שהצטיין יחד עם דני אלבס ורוברטו פירמינו. ליאו מסי דווקא היה טוב, אבל ארגנטינה בעטה פעמיים למשקוף ולקורה
ברזיל בדרך לזכייה בקופה אמריקה אחרי שעלתה לגמר עם ניצחון ענק על ארגנטינה 0:2 בבלו הוריזונטה. אוהדי ברזיל שרפו חולצה של מסי לפני המשחק וכנראה שהפרעוש ייאלץ לסיים את הקריירה שלו בלי אף תואר עם נבחרת האלביסלסטה אחרי כישלון נוסף. ארגנטינה הודחה בשני הגמרים האחרונים בקופה אמריקה על ידי צ'ילה בפנדלים והלילה הודחה בחצי הגמר. שנה הבאה הקופה תהיה בארגנטינה – הזדמנות אחרונה בהחלט לכוכב ברצלונה.
ההבדל הגדול בין הנבחרות היה שברזיל נגעה בתהילה וארגנטינה רק בקורות כאשר סרחיו אגוארו בעט למשקוף ומסי לקורה וכמו כן ארגנטינה טענה שקופחה ולא נשרקו לטובתה שני פנדלים. ארגנטינה לא ניצחה את ברזיל במשחק רישמי 14 שנה ומצד שני הפסידה רק פעם שנייה מתוך 14 חצאי גמר בהם השתתפה בכל הטורנירים מאז אולימפיאדת 1928.
כוכב המשחק היה גבריאל ז'סוס שהתקשה העונה להיות שחקן הרכב במנצ'סטר סיטי, אבל מסי היה חסר מזל לפגוע פעמיים במסגרת. ז'סוס היה בכל מקום במגרש וברגעים הכי מכריעים תמיד צץ והופיע והפך מים ליין.
ברזיל הופיעה למשחק בלי הפסדים וללא שספגה שערים בטורניר ופתחה טוב יותר את המשחק. בסיכום מסי ניסה יותר מכולם בארגנטינה, אבל חנקו אותו בתחילת המשחק. ברזיל הובילה כבר בדקה ה-19 כאשר דני אלבס בן ה-36 שנותר ללא קבוצה שמסר מצוין לרוברטו פירמינו והוא מצא את ז'סוס שכבש. 0:1. מרגע זה ארגנטינה שיפרה את משחקה ומסי החל להופיע. עד למחצית האורחים היו טובים יותר. עד לדקה ה-57 לארגנטינה היו 3 הזדמנויות לכבוש. מרטינס לאוטרו, דה פול ומסי שמצא את הקורה.
אבל אז ז'סוס שוב הופיע והפעם בישל לפירמינו בדקה ה-71. ז'סוס יצא למתפרצת, מסר לחלוץ ליברפול היריבה הכי גדולה של סיטי בליגה וזה כבש לבדו. 0:2. בדקות האחרונות ארגנטינה עשתה הכל לכבוש, אבל אנחל די מאריה וג'ובאני לו סלסו שנכנסו כמחליפים לא השפיעו על המשחק. ברזיל בגמר מול המנצחת הלילה בין פרו וצ'ילה שרוצה גמר שלישי רצוף.
צילום: ז'סוס כבש ובישל. קרדיט: EFE
www.facebook.com/Zelazo11

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.