בית״ר ירושלים: מיכאל אוחנה קרע רצועה צולבת

שחקן בית"ר ירושלים, מיכאל אוחנה, עבר אמש בדיקת ה-MRI, והבוקר אובחן קרע ברצועה הצולבת של הברך.
בעלי הקבוצה, משה חוגג, שוחח עם מיכאל לאחר תוצאות הבדיקה, עודד אותו ואמר לו: "זה שובר לב, אבל אנחנו כאן לצידך לאורך כל תקופת השיקום, בכל מה שתצטרך. אנחנו מחכים לך ויודעים שתצא מזה חזק. הבריאות שלך היא החשובה כרגע, ותתמקד בה".
מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, התייחס לפני זמן קצר לפציעתו של מיכאל אוחנה ואמר: "כואב הלב לראות שחקן שהשקיע כל כך הרבה בניסיון לחזור למגרש, ובסופו של דבר סובל מחוסר מזל שכזה. מיכאל הוא שחקן מקצוען, נשמה אדירה ודמות חיובית בכל סביבה בה הוא נמצא. אני בטוח שהוא יתגבר גם על המכשול הזה ויצליח בשיקום שמחכה לו. אנחנו כמובן נלווה אותו בכל דבר שהוא יצטרך והוא ממשיך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו כקבוצה".
בית"ר "מילניום" ירושלים תקיים את מסיבת העיתונאים החגיגית לפתיחת העונה ולקראת משחק הליגה מול הפועל באר שבע ביום חמישי הקרוב בשעה 14:00 בחדר מסיבות העיתונאים באצטדיון טדי.
באירוע ייקחו חלק מאמן הקבוצה רוני לוי והמנהל המקצועי יוסי בניון, שיענו לשאלותיכם. עקב אירוע בוקר של מינהלת הליגה ואימון ערב שמתוכנן לקבוצה, *אנחנו מבקשים להקפיד על השעה ולסיים את ההכנות לקראתה בזמן* כיוון שהיא תתחיל בדיוק בשעה המיועדת.
להזכירכם, מחר יתקיים מדיה דיי עם יו"ר המועדון, אלי אוחנה ומנכ"ל המועדון, מוני ברוש, בו יוצגו תוכניות הקבוצה ותתקיים שיחה פתוחה עם העיתונאים, בה יענו לשאלותיכם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.