אצטדיון "גרין" המחודש נחנך עם ניצחון

בטקס מצומצם ללא קהל בגלל הקורונה, נחנך ביום חמישי שעבר אצטדיון "גרין" המחודש לאחר שעבר בשנה האחרונה שיפוץ יסודי והוכשר לדרישות ליגת העל ומשחקים בינלאומיים

משחק הבכורה באצטדיון "גרין" המחודש התקיים שעה קלה לאחר קביעת המזוזה והסתיים בניצחון של נוף הגליל על הפועל עכו בתוצאה 1:0 במסגרת משחקי גביע הטוטו. על המגרש הבוהק בירוק עלו שחקני  הפועל נוף הגליל והפועל עכו ולמרות שלא היה קהל שימלא את המושבים החדשים, האווירה הייתה חגיגית ומרגשת במיוחד.

שעה קלה לפני המשחק התכנסו ברחבת המבנה הרב-תכליתי החדש שהוקם באצטדיון ראש העיר רונן פלוט, סגניו אלכס גופמן ואלכס גדלקין, רב העיר ישעיהו הרצל וראשי מועדון הכדורגל, לטקס קביעת המזוזה בכניסה למבנה שמתפרס על פני 5 קומות וכולל חדרי הלבשה, עמדת צפייה  וי.אי.פי, חדר תקשורת, אולם כנסים, חדר מאמן ומשרדי מנהלה. בשל הקורונה, גם טקס זה נערך במתכונת מצומצמת מאוד.

ראש העיר פלוט אמר בטקס כי זהו כבוד גדול לנוף הגליל להיות  העיר הרביעית בצפון (שלוש הערים הנוספות הן חיפה, עכו וקריית שמונה) שמעמידה מתקן ברמה אירופאית העומד בדרישות לקיום משחקים בינלאומיים וליגת העל. הוא ציין כי רק לפני שנה סבל  המתקן מליקויים קשים בגינם התקשה לקבל אפילו אישור למשחקים בליגה הלאומית. "אני לא מכיר הרבה ערים שהכשירו אצטדיון לליגת העל כשאין להם עדיין קבוצה בליגת העל, ואני עוד יותר לא מכיר ערים שעשו זאת בתוך שנה בלבד, שנה מאתגרת שבתוכה חודשים ארוכים של קורונה", ציין פלוט ואמר עוד כי
שיפוץ האצטדיון הוא פלא שהתרחש  כנגד כל הסיכויים, והצלחתו היא הוכחה מוחצת  שאין דבר העומד כנגד הרצון, הנחישות והאמונה בצדקת הדרך.

ראש העיר הודה לשותפים להצלחת הפרויקט: מפעל הפיס, הטוטו ומשרד התרבות והספורט. כמו כן הודה לראשי המינהלת וההתאחדות הכדורגל שליוו באופן אישי את הפרויקט, תמכו וסייעו. כן הודה לאנשי האצטדיון, הקבוצה ואנשי העירייה שהוציאו את הפרויקט לפועל, למנכ"ל קבוצת הכדורגל גיל ברעם, למנהל האצטדיון עמוס סבג, למ"מ ראש העיר אלכס גדלקין, סגן ראש העיר אלכס גופמן, מנכ"לית העירייה חוה בכר, מהנדסת העיר סבטלנה גרמן וסגנה שי ולכל וצוות ההנדסה, ליועצת המשפטית עו"ד אולגה גורדון, לגזבר העירייה עדי מלכה, למנהל תחום הגינון רן שעיבי, לצוות שפ"ע  ולקבלן שביצע את הפרויקט אמיר משלב. כאמור, הפועל נוף הגליל חנכה את האצטדיון ברגל ימין וניצחה במשחקה הראשון על כר הדשא שלה.

קרדיט: נוף הגליל


Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.