אלכסיס סאנצ'ס בדרך להשאלה באינטר

קשר מנצ'סטר יונייטד הביע רצון לעזוב וגם המנג'ר אולה גונאר סולשיאר לא רוצה אותו. יונייטד תצטרך לממן חלק משכרו העומד על 500 אלף ליש"ט לשבוע. בסוף העונה ייתכן שיירכש ב-15 מיליון ליש"ט. סולשיאר חזר על דבריו שפוגבה לא יעזוב.

"מירור" מפרסם הבוקר שאינטר מנסה להחתים בהשאלה את אלכסיס סאנצ'ס ממנצ'סטר יונייטד. המנג'ר אולה גונאר סוולשיאר לא רוצה אותו ולא בונה עליו וגם הצ'יליאני שהיה פלופ ביונייטד הביע רצון לעזוב. באינטר יסכימו לאופציה של 15 מיליון ליש"ט לרכוש אותו בסיום העונה. הבעיה העיקרית שלו היא השכר הגבוה שלו מעל 500 אלף ליש"ט לשבוע. יונייטד תצטרך לממן חלק משכרו באינטר שלא מוכנה לשלם כל כך הרבה כסף.

אינטר ניהלה לפי העיתון שיחות עם אנשי סאנצ'ס. אם סאנצ'ס יושאל זה יהיה הימור מצד יונייטד שתישאר רק אם מרכוס ראשפורד ואנטוני מרסיאל כחלוצים בכירים כאשר שוק ההעברות באנגליה סגור לשחקנים שיכולים להגיע.

סולשיאר אמר אתמול כי פול פוגבה לא יעזוב את מנצ'סטר יונייטד הקיץ. הוא דיבר לקראת המשחק היום מול וולבס בחוץ. "מבחינתי הוא לא אמור לעזוב". ביונייטד אומרים שהארי מגווייר ו-ויקטור לינדהולף הם צמד הבלמים הכי טוב שהיה למועדון מאז שיתוף הפעולה בין ריו פרדיננד לנמניה וידיץ'. יש ביניהם כימיה מיידית מאז הגיע מגוויר למעודון ב-80 מיליון ליש"ט מלסטר.

סולשיאר אמר: "מקווה שהארי ו-ויקטור לא יתנו לי סיבות למה להחליף אותם".

סאנצ'ס: אינטר רוצה אותו. קרדיט: יו טיוב. https://www.facebook.com/Zelazo11

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.