אלוף אירופה החיפאי בגו׳ ג׳יטסו התארח בלשכתה של רה״ע

אלוף אירופה החיפאי בגו׳ ג׳יטסו התארח בלשכתה של רה״ע
קרדיט: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

עומרי זבידה זכה בחודש שעבר במדליית זהב באליפות אירופה שהתקיימה ביוון

עינת קליש רותם: ״גאווה חיפאית ענקית״

עומרי זבידה (19) מחיפה נפגש היום עם רה״ע עינת קליש רותם, לציון זכייתו בתואר אלוף אירופה לגו׳ ג׳יטסו – אומנות לחימה ברזילאית, בתחרות שהתקיימה בחודש אפריל ביוון לבנים עד גיל 21, בקטגוריית משקל של עד 56 ק״ג.

במהלך הפגישה שהתקיימה בלשכתה של רה״ע הראה עומרי סרטונים מהקרבות בהם השתתף וסיפר לרה״ע, בעצמה בעלת חגורה שחורה בקראטה, כי הוא התחיל להתאמן בענף הברזילאי בגיל 10 (ב- mma israel תחת אורן לוין בחיפה) וכי מה שהחל מתוך הרצון ללמוד הגנה עצמית הפך במהרה למפעל חייו.

ברזומה המפואר של זבידה נכללים זכיה בתואר סגן אלוף אירופה בשנת 2019 ומקום חמישי באליפות עולם שהתקיימה לפני כחצי שנה באבו דאבי.

לאליפות אירופה שהתקיימה בחודש שעבר ביוון הגיע זבידה חדור מטרה לכבוש הפעם את המקום הראשון.
הוא הביס בקרבות הכנעה מהירות מתמודדים מצרפת ומרומניה וזכה להגשים חלום – השמעת ההימנון הישראלי, התקוה, כשהוא בראש הפודיום.

עומרי גדל באחוזה, הוא סיים את לימודיו בהצטיינות בביה״ס ליאו באק וכיום משרת בצבא כספורטאי פעיל.
עומרי מתאמן בנהריה במכון של turgeman academy ובנבחרת ישראל במכון של אמיר בוארון בנתניה, בימים אלו הוא מתכונן לאליפות אירופה בוגרים שתתקיים בסוף החודש בנהריה.

רה״ע חיפה עינת קליש רותם: ״עומרי הוא שגריר נפלא של העיר שלנו, ספורטאי צעיר ומוכשר – מקור לגאווה חיפאית ענקית. אני מבטיחה לעקוב אחרי עומרי שייצג את ישראל ואת חיפה באליפות אירופה הקרובה ומאחלת לו בהצלחה רבה בקרבות הבאים. אני בטוחה שעוד נשמע עליו רבות״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.