אלבס: "היה לנו הרבה מזל". מסי: "ברזיל מנהלת את הכל"

כוכב ברצלונה טען שארגנטינה קופחה בהפסד 2:0 לאחר שלא נזרקו שני פנדלים לטובת באלביסלסטה והאשים את השופט והעובדה שהטורניר מתקיים בברזיל. מגן פ.ס.ז' לשעבר טען: "היינו מוכנים וידענו שזה הולך להיות קשה"
לא תופסים אדם בשעת צערו ואפשר להבין את ליאו מסי שעלה להתקפה אחרי המשחק נגד השיפוט אחרי שהוא בילה יותר ויותר על כר הדשא אחרי תיקולים ולדעתו לא נשרקו לארגנטינה פנדלים. הוא יצא נגד הוועדה המארגנת של "קונמבול" ומצד שני טען שהוא מרוצה מהיכולת של הנבחרת וימשיך לעזור לה כל עוד ירצו בו. הוא הבהיר שהוא ממשיך בנבחרת. "ברזיל מנהלת כאן הכל", הטיח בברזילאים.
מצד שני דני אלבס חברו לשעבר בברצלונה דיבר על המזל של ברזיל ועל היכולת הטובה של הסלסאו. זה היה המשחק ה-101 בין הנבחרות בכל המסגרות כולל ידידות כשברזיל מובילה בניצחונות 37:39 וגם בהפרש השערים: 153:154. באתר "TYC" העניקו למסי את הציון הגבוה במשחק בארגנטינה 7.
אלבס שאין לו קבוצה כרגע, אבל הראה שהוא יודע לשחק כדורגל מצוין הודה בסיום: "ההבדל היה שלנו היה מזל עם הקורות והמשקופים. הם היו בצד שלנו. כולנו מאושרים כי הסלסאו עבדו קשה מאוד לקראת המשחק הזה וכל פרט קטן קבע. ידענו שלא יהיה קל ואנחנו צריכים להיות מרוצים. היינו הנבחרת היותר פאקטיית ויותר מעשית".
ארגנטינה שיחקה לראשונה אחרי 40 משחקים עם אותו הרכב שני משחקים רצופים, אבל גם זה לא עזר לליונל סקלוני. ליאו מסי התלונן אחרי המשחק על השיפוט של האקוואדורי רודי סאמבורנו שלא שרק לשני פנדלים לארגנטינה ומצד שני טען שארגנטינה שיחקה טוב ויש לה עתיד. מסי אמר: "לא מבין למה לא נעזרו בטכנולוגיית ה-VAR במשחק הזה. מקווה ש'קונמבול' תעשה עם זה משהו, אבל לא חושב שמישהו יעשה משהו כשברזיל מארחת".
הפנדלים שלא נשרקו: "היו שני פנדלים לטובתנו". עתיד ארגנטינה: "הראנו שיש עתיד והשחקנים אוהבים את הנבחרת ורוצים לשחק בה. יש בסיס טוב לעתיד. אנחנו יכולים עוד להשתפר. התוצאה אולי לא מראה, אבל הראנו שאנחנו מסוגלים לעשות את הג'וב. לדעתי שיחקנו מצוין, אבל לא רואים זאת בתוצאה. ברזיל לא היתה טובה מאיתנו".
הקורות: "ניסינו כל הזמן ולא היה מזל. הרגשתי טוב בנבחרת. אם ירצו שאמשיך לעזור לנבחרת הזאת אמשיך לעשות זאת".
בארגנטינה לא בטוחים בסקלוני כמאמן, אבל כשנשאל אם ימשיך אמר: "כרגע אני עם השחקנים וסובל איתם את ההפסד הזה. זה לא הזמן לענות על שאלות כאלה, אבל שיחקנו כמו נבחרת גדולה. השופט? לא אהבתי אותו הוא לא היה מתאים לגודל האירוע".
לאוטרו מרטינס וליאנדרו פארדס נראו בוכים במשחק. טגליאפיקו מגן אייאקס אמר: "זה כואב כפול כי זה היה קלאסיקו, אבל פיפ"א וקונמבול צריכים לטפל בשיפוט השערורייתי".
מסי עדיין לא זכה בתואר עם נבחרת ארגנטינה. צילום: tyc sport
www.facebook.com/Zelazo11

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.