אחרי 6 שנים: הקאנטרי חוזר לעיריית נוף הגליל

​העירייה החזירה לידיה את הקאנטרי לאחר שהופעל ב-6 השנים האחרונות על ידי חברה פרטית בהתאם להסכם שנחתם טרם כניסתו של רונן פלוט לתפקיד ראש העיר

הקאנטרי של נוף הגליל הינו אחד ממתקני הספורט והפנאי המתקדמים באזור הצפון. בהקמתו בשנת 2004 הושקעו על-ידי העירייה עשרות מיליוני שקלים. הוא כולל את כל המתקנים המשוכללים בהם: בריכה חיצונית ובריכה פנימית מקורה ומחוממת בחורף, סאונה, ג'קוזי, חדרי כושר, חוגים, ספורט ועוד.

המתקן הוקם על ידי העירייה לרווחת תושביה ועם פתיחתו הועבר על-ידה להפעלה על ידי החברה הכלכלית. במהלך השנים החברה נקלעה למשבר כספי קשה בגינו הוחלט משיקולים כלכליים להעביר את הקאנטרי להפעלה פרטית. החוזה עם חברת ההפעלה נחתם שלושה חודשים לפני הבחירות, בתקופת כהונתו של ראש עיר זמני. עם כניסתו של ראש העיר רונן פלוט, ביוני 2016, החברה הכלכלית נכנסה לתהליך הבראה במהלכו החלה להתנהל באופן תקין והוסדרו חובותיה. החברה הכלכלית אף הפכה בשנים האחרונות לרווחית, אולם הקאנטרי – הנכס היקר ביותר שלה – נשאר בידי הזכיין הפרטי בהתאם לחוזה ארוך הטווח שנחתם עמו טרם הבחירות.

השבוע, לאחר מו"מ ארוך ומייגע, העירייה באמצעות החברה הכלכלית וחברת ההפעלה הפרטית, הגיעו להסכמה לפיה הקאנטרי יחזור לידיה של העירייה וזאת בהתאם להחלטת מועצת העיר. ראש העיר, רונן פלוט, ברך על המהלך ואמר: "אני שמח שהמהלך להחזרת הקאנטרי הושלם והמתקן חוזר לייעודו המקורי – לשרת את תושבי נוף הגליל תחילה ולספק להם שירותי נופש, ספורט ופנאי זמינים וברמה גבוהה".

ראש העיר ציין כי העירייה, באמצעות החברה הכלכלית, תפעל על מנת לתקן את הליקויים במתקן ולשדרג אותו לרווחת התושבים. "נדאג לספק לתושבי העיר את השירות הטוב והאיכותי שמגיע להם", אמר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר