אולטימטום של ברצלונה לניימאר

הקבוצה הקאטלונית דורשת ממנו להצהיר בפה מלא שהוא רוצה לעבור רק לברצלונה. העיתון "ספורט" פרסם שבך הנהלת בארסה רוצה לגרום לניתוק המגע שלו עם ריאל מדריד ולהכריח את פ.ס.ז' לנהל רק איתה מו"מ. רדיו RMC טוען: "יש התקרבות בין בארסה לפ.ס.ז'".
"ספורט" הקאטלוני טוען שבארסה הגישה אולטימטום לניימאר להודיע שהוא רוצה לעבור רק לברצלונה ולא לריאל מדריד ולעשות זאת פומבית. הקבוצה מציעה את המגן סמדו ופיליפה קוטיניו ועוד 100 מיליון יורו. הגישה של בארסה כפי שטוען העיתון היא: "שידבר עכשיו או ישתוק לנצח", בברצלונה מעריכים כי ניימאר יגיד בפה מלא שהוא רוצה ללכת לברצלונה הדבר ינתק אוטומטית כל מגע של הבלנקוס עם פ.ס.ז' לרכוש אותו וייאלץ את הקבוצה הצרפתית לנהל מו"מ עם ברצלונה.
בתך כך נראה שהכדור חוזר שוב מריאל מדריד לברצלונה. לפחות לפי רדיו RMC הטוען בפאריס סן ז'רמן רוצים את פיליפה קוטיניו אם תהיה עיסקה על ניימאר. אחרי שהיו דיווחים שניימאר קרוב לחתימה בריאל מדריד והמו"מ מתקדם מהר ממה שציפו, תפוח האדמה הלוהט הזה מועבר לברצלונה חזרה!
לפחות לפי רדיו RMC יש התקדמות מפתיעה בשיחות עם ברצלונה. יחד עם זאת גם אם קוטיניו יגיע לפ.ס.ז' היא עדיין תדרוש עוד סכום של כסף מברצלונה. ריאל מדריד ממשיכה לקוות להחתים את ניימאר, אבל זה רחוק מסיכום. אוהדי פ.ס.ז' כבר רוצים לראות את גבו של ניימאר והניפו שלט בו נאמר: "תלך לכל הרוחות" בניצחון הליגה על נים 0:3.
www.facebook.com/Zelazo11
כיתוב: ניימאר צריך להצהיר שהוא נאמן לברצלונה קרדיט: ויקיפדיה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.