תיכון אורט "אלון" בנוף הגליל ברשימת בתי הספר המצטיינים של מדינת ישראל, זו שנה רביעית ברציפות

תיכון אורט "אלון" בנוף הגליל בהנהלת אילן שימחי זכה בתואר המכובד כאות הערכה על הישגים לימודיים ומדדים ערכיים וחברתיים ראויים לציון בקרב תלמידי בית הספר. זהו הישג מרשים ומכובד לבית הספר התיכון אורט "אלון" שזוכה זו שנה רביעית ברציפות בפרס הצטיינות מטעם רשת "אורט ישראל".  "אנו מאוד שמחים, גאים ונרגשים על ההכרה בהישגים של בית הספר, ההצלחה הינה פרי שיתוף פעולה ומחויבות של גורמים רבים שרואים בעבודתם החינוכית שליחות אמתית", אמר מנהל "אלון" אילן שימחי. 

פרסי החינוך של רשת "אורט" מוענקים מדי שנה לבתי ספר נבחרים כאות הוקרה על התקדמותם והישגיהם בתחום הלימודי ובתחום הערכי-חברתי. השנה הוענק הפרס ל-32 בתי ספר בלבד מתוך 237 בתי ספר בכל רחבי הארץ.  ראש מינהל חינוך בעירייה, ד"ר עינבל ויינברג, ברכה את בית הספר על ההישג ואמרה כי יש בו כדי לבטא את הישגי כלל מערכת החינוך העירונית. "נוף הגליל התברכה במערכת חינוך איכותית  שנשענת על צוותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר שיש לצד השקעה אדירה בציוד ובסביבת לימודים מתקדמת ומותאמת ל-2021", אמרה.

ראש העיר, רונן פלוט, הצטרף לברכות ואמר כי הזכייה בפרס זו שנה רביעית ברציפות הינה הישג בפני עצמו. "להתמיד במצוינות זה הישג לא פחות חשוב מהמצוינות עצמה. אורט "אלון" מוכיח שאפשר להישאר במקום הראשון לאורך שנים ולשמור על מצוינות שהיא חלק בלתי נפקד מהדי.אן.איי של בית הספר". ראש העיר פלוט ביקש למסור את תודתו והערכתו לצוות המורים, עובדי המינהלה, וועד ההורים והתלמידים.

קרדיט: נוף הגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.