שר הדתות יעקב אזולאי ביקר בנוף הגליל

צילום נוף הגליל

השר ביקר בחנוכת מועדון קהילתי חדש לאוכלוסייה הדתית, סייר בשכונת הר יונה ג' וקיים ישיבת עבודה עם ראש העיר, רונן פלוט

שר הדתות, יעקב אביטן, הוא השר הרביעי שמבקר בנוף הגליל בתוך שבועיים במסגרת סבב ביקורי השרים החדשים והמפגשים שמקיים עמם ראש העיר, רונן פלוט, במאמציו לגייס את הממשלה להעניק סיוע מיוחד לעירו.

שר הדתות אביטן הגיע מלווה במנכ"ל משרדו,  עודד פלס, והצוות המקצועי. רב העיר ישעיהו הרצל, ראש העיר רונן פלוט והממונה על המועצה הדתית מיכאל אילוז, קיבלו את פניו יחד עם חברי מועצת העיר, מנחם גנדל ונוריאל כהן. השר ביקר במועדון הקהילתי החדש "והישיב" שהוקם לאחרונה במתחם ברקוביץ' והתפעל מהרמה הגבוהה של המבנה וההשקעה בציוד וריהוט. "ההשקעה בהון האנושי מורגשת היטב והיא סוד ההצלחה שלך", אמר לראש העיר פלוט, וציין כי נוף הגליל מגלמת בתוכה את כור ההיתוך והשילוב בין הקהילות השונות. בהמשך הביקור התקיימה ישיבת עבודה מקצועית בעירייה במהלכה ראש העיר, רונן פלוט, הציג בפני השר וצוותו את המורכבות של העיר בהיותה מאכלסת קהילות שונות ומגוונות. "היכולת לאחד בין כולם תחת העיקרון איש באמונתו יחיה עומדת בראש מעיינינו ואני שמח שבתקופת הקורונה הוכחנו שהדבר אפשרי", אמר פלוט והציג את תוכניות הפיתוח העירוניות והצפי לגידול באוכלוסייה הדתית עם קליטתם של גרעינים תורניים הצפויים להגיע לעיר בקיץ הקרוב והמשך אכלוס הר יונה ג'.

השר התרשם מאוד מהיקף ההשקעה העירונית והשינוי שמתחולל בעיר. הוא ביקש מהצוות לסייע לעירייה ככל הניתן ולהטות אוזן קשבת לצרכי העיר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.