שנת לימודים חדשה מתחילה בחצייה בטוחה

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה ב-1 בספטמבר, ערך "המטה לבטיחות בדרכים" של עיריית חיפה סקר מקיף לאיתור ליקויי בטיחות בקרבת בתי ספר וגני ילדים. במסגרת זו החל בימים האחרונים האגף לתשתיות עירוניות של עיריית חיפה מהלך לחידוש סימוני מעברי חצייה בקרבת גני-ילדים ובתי-ספר, לשם הבטחת שלום התלמידים בדרכם אל בתי-הספר ומהם, בחזרה לביתם

במסגרת המהלך, שיימשך עד לסוף החודש, ייצבעו מחדש מאות מעברי חצייה ברחבי העיר בקרבת גני ילדים ובתי ספר, במרחק של 200 מ' (רדיוס) מכל פתח רשמי של ביה"ס, בו עומד שומר, בהתאם להנחיות משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ומשטרת ישראל.

מהלך זה הינו פרי סקר מקיף, אותו ערך במהלך החודשים האחרונים "המטה לבטיחות בדרכים" של עיריית חיפה סביב כל בתי-הספר בעיר, לצורך זיהוי ליקויים בטיחותיים ולמציאת דרכים אפשריות לשיפור ביטחון התלמידים.

ממצאי הסקר הועברו לידי המחלקה לתכנון התנועה של עיריית חיפה, לשם ביצוע שיפורי תשתיות, במקומות בהם זוהו ליקויים, אשר לצורך תיקונם נדרש תכנון מחדש, וכן לידי האגף לתשתיות עירוניות, לשם ביצוע חידוש וריענון של תשתיות בהן לא נדרש תכנון שכזה.

יואל אילסר, מנהל מטה הבטיחות העירוני: "ההשקעה בנושא בטיחות בדרכים במרחב העירוני והקהילתי היא מחויבות ראשונה במעלה של ראש העיר כלפי התושבים והיא משימה שלעולם אינה נשלמת. על כן, נמשיך להדגיש בכל דרך אפשרית את חשיבות השמירה על הבטיחות בדרכים והעלאת המודעות לכללי הזהירות".

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.