ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "הפארקים מפיחים חיים חדשים בצפת"

עם כניסתו לתפקיד החל לפעול ראש עיריית צפת שוקי אוחנה לפתיחת פארקים ואתרי טבע ברחבי העיר צפת לציבור הרחב. כבר לאחר שלושה שבועות חנך את אחד מאוצרות הטבע הגדולים והמשמעותיים ביותר בצפת- פארק עמק התכלת לאחר שנים בהם המקום היה סגור.
צילום: עיריית צפת

כשבועיים לאחר מכן, חידש אוחנה את פעילות פינת החי במתכונת חדשה ומורחבת כגן זאולוגי המעניק גם טיפולים לילדים ונוער. "לצד הטיפול בתחומים כמו חינוך, רווחה, ניקיון וכדומה, צפת התברכה באוצרות טבע קסומים וייחודיים שלצערי היו סגורים והוזנחו במשך שנים רבות. עם כניסתי לתפקיד הנחתי לקדם את טיפוח האתרים ופתיחתם לרווחת הציבור. כך עשינו בעמק התכלת, כך עשינו עם הגן הזאולוגי וכך נמשיך לעשות" אמר ראש עיריית צפת שוקי אוחנה.

מאז פתיחתו, אלפי מטיילים מצפת בפרט וכל רחבי הארץ בכלל, הגיעו לראות את הקסם שבפארק עמק התכלת. עיריית צפת יחד עם הקרן הקיימת לישראל פיתחו את פנינת הטבע הקסומה המשתרע על כ-580 דונם וממוקמת במבואות הצפוניים של צפת וכולל מעיינות, בוסתנים, בעלי חיים, שבילי הליכה ופינות ישיבה מול נוף הר מירון הנשקף מכל פינה בפארק. כעת, מתכוון אוחנה להוסיף מגוון אטרקציות במקום.

בעיריית צפת  מקדמים את פיתוח גן הפסלים ע"ש ויקטור חלואני, אשר מאז הקמתו בתחילת שנות ה-90 לא עבר פיתוח ושדרוג משמעותי. עבודות הכוללות הרחבת שטח הגן, גינון, שיפור דרכי הגישה, תאורה, פינות ישיבה, משחקייה, עמדת תצפית ועוד.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "מרגש לראות משפחות, כיתות לימוד ומבקרים מכל רחבי הארץ מגיעים להנות מהטבע הייחודי שלנו בעמק התכלת והגן הזאולוגי, פתיחת הפארקים מפיחים חיים חדשים בצפת. אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים לפתיחת פארקים נוספים שיגדילו את ההיצע והמגוון לרווחת תושבי העיר ולקליטת מטיילים ומבקרים רבים נוספים בצפת".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.