ראש העיר עכו הנחה את הגורמים בעירייה לסייע לבעלי עסקים בעיר עקב משבר הקורונה

שמעון לנקרי, ראש עיריית עכו
צילום: עיריית עכו

ראש העיר עכו שמעון לנקרי הנחה את הגורמים המקצועיים בעירייה לסייע לבעלי העסקים בעיר במטרה לצאת ממשבר הקורונה.  לאחרונה שיגר לנקרי איגרת לבעלי העסקים בעיר והציג בפניהם את האפשרויות לקבלת סיוע.

"העולם כולו נתון במשבר הקורונה, כולנו מרגישים את הפגיעה באורח החיים והשגרה – ומי כמוכם מרגישים את המשבר הכלכלי מקרוב", כתב לנקרי לבעלי העסקים, "עיריית עכו רואה בעסקים גורם משמעותי וחלק מרכזי מהכלכלה העירונית כולה, ולכן החלטנו להוביל שורה של צעדים שנועדו לסייע לכם – העסקים הפועלים בעיר, בהתמודדות עם המשבר".

ראש העיר מנה בפני בעלי העסקים את הצעדים שהעירייה נוקטת על מנת לסייע להם. בין השאר יוצע לבעלי העסקים הדרכות והכשרות לניהול עסק בזמן משבר, מתן ייעוץ על ידי יועצים מומחים ללא עלות ו/או בעלות נמוכה והנחה בארנונה לבתי העסק בשיעור של 25 אחוז לשנת 2020.

בימים אלה החלה העירייה גם בקמפיין בשלטי חוצות, עיתונות ודיגיטל לעידוד רכישות של תושבי העיר בבתי עסק מקומיים במטרה לסייע לבעלי העסקים להיחלץ מהמשבר. במקביל החל האגף לאסטרטגיה, תכנון וחדשנות בעירייה בבניית מאגר אינטרנטי של בעלי העסקים שיופץ בהמשך לתושבי העיר.

"אנו נעשה הכל כדי לסייע לבעלי העסקים לצאת מחוזקים מהמשבר, לצמוח ולהתפתח", אמר לנקרי.

בעלי עסקים מוזמנים להיכלל במאגר העסקים העירוני במייל:  asakim@akko.muni.il ולקבל פרטים נוספים בטלפונים: אביבית 04-9956187, שירלי  04-9956093 בין השעות 08:00 – 16:00

קרדיט : עירית עכו

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.