פארק שווה לכולם

המשרד לחיזוק וקידום קהילתי תומך במיזם חברתי ראשון מסוגו שמוביל ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, לפיו 35  תושבים בעלי צרכים מיוחדים יועסקו, באופן מלא ושוויוני, בעבודות תחזוקת הפארק העירוני

ביום שלישי השבוע קיימה השרה לחיזוק וקידום קהילתה אורלי לוי–אבקסיס ביקור עבודה ראשון בנוף הגליל. השרה הגיעה בליווי מנכ"ל משרדה, חגי רזניק והצוות המקצועי ברשות לביטחון קהילתי (לשעבר עיר ללא אלימות), שנמצא תחת משרדה. בישיבת העבודה שהתקיימה באולם המועצה בעירייה, הציג ראש העיר פלוט סקירה על השינויים שמתחוללים בעיר בשנים האחרונות וציין את ההיכרות שלו עם השרה לוי–אבקסיס בתקופת עבודתם המשותפת בכנסת. "אורלי היא שרה שבאה לעבוד, יש לה קבלות מוכחות והיא האדם הנכון במקום הנכון דווקא בתקופה זו כשיש כל כך הרבה אנשים הנזקקים לסיוע על רקע משבר הקורונה".

ראש העיר פלוט הציג את האג'נדה החברתית שמובילה את מדיניות העירייה בשני תחומים עיקריים: הנגשת המרחב הפיזי לתושבים עם צרכים מיוחדים והרחבת היצע התעסוקה תוך ייזום ושילוב מלא של אנשים עם מוגבלויות במקומות התעסוקה באופן מלא ושוויוני. ראש העיר הציג בפני השרה את פרויקט הדגל שיזם בתחום זה ולפיו 40 תושבים בעלי צרכים מיוחדים ישולבו באופן מלא בעבודת התחזוקה של הפארק העירוני. "במקום לשבת במפעל חשוך באזור תעשייה בחצר האחורית של העיר, אנו נביא את האנשים האלה לקדמת הבמה, לפרויקט הכי יוקרתי ונוצץ של העיר. הם יועסקו באופן שוויוני בעבודת תחזוקת הפארק בפינת החי, יאכילו בעלי חיים, באמפי ימכרו כרטיסים, באגם האקולוגי יאכילו דגים, כך שיהיה להם כיף לקום כל בוקר ולהגיע לעבודה", הסביר.

השרה לוי–אבקסיס לא הפסיקה להתפעל מהמיזם. "הפארק העירוני שלך צריך להיות דוגמה ומופת לכולם, אנו נתמוך במיזם הנפלא הזה ובהחלט נשתף פעולה", אמרה.

בישיבה הוצגו נושאים נוספים הקשורים לתחום פעילות הרשות לביטחון קהילתי.  יבגני קומרנצקי, מנהל התוכנית בעיריית נוף הגליל, הציג את עיקרי הפעילות והצרכים המיוחדים של העיר בכל הקשור להמשך מימון העסקתם של מדריכי הנוער בסיכון. השרה לוי–אבקסיס בישרה על הזרמת התקציב הנדרש לצורך המשך הפעילות והנחתה את הצוות המקצועי במשרדה לסייע בכל בקשה. בהמשך הביקור התקיים סיור שנערך בפארק העירוני ובמועדון נוער נייד שפועל בשכונה הדרומית במסגרת תוכנית הרשות לביטחון קהילתי.

קרדיט : נוף הגליל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.