עיריית עכו מרכינה ראש עם פטירתו של אזרח הכבוד של העיר עכו, מיכאל שטראוס ז"ל

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי ספד על האבדן ואמר: "מיכאל שטראוס שבנה במו ידיו את אחת מחברות המזון הגדולות והמובילות בארץ והיה לאחד מעמודי התווך של התעשייה בישראל, היה המלאך השומר והדואג של העיר עכו ב 20 השנים החולפות. כל מי שהכיר את מיכאל ב 20 השנים האחרונות ידע שאחרי הדאגה הבלתי נגמרת למשפחתו האישית, העיר עכו הייתה משאת נפשו. בנה יחד עם העירייה את הקונסרבטוריון העירוני ודאג למלגות לתלמידי העיר" .

עוד אמר לנקרי: "מיכאל ראה בשליחותו למען העיר ציונות ממדרגה ראשונה, עיר אשר יותר מכל משקפת את הפסיפס של החברה הישראלית, עיר אשר גווניה השונים הם בדיוק החזון אותו תמיד הוביל – אחווה שלום ורעות. מיכאל ייזכר בליבם של תושבי הגליל ככלל ותושבי העיר עכו בפרט כאדם אוהב בריות, אדם ישר בצורה קיצונית, בעל לב רחב ויותר מכל ולמרות כל שהשיג בחייו צנוע ועניו. את אשר דרש מאחרים, דרש מעצמו תחילה. על תרומתו לעיר עכו קיבל אזרחות כבוד".
לנקרי הוסיף כי, תרומתו של מיכאל שטראוס לכלכלה ולצמיחה של התעשייה בישראל בוודאי עוד תלמד ותהווה השראה רבה לכל אנשי התעשייה והעסקים בישראל אשר ילמדו על האיש שהחל לחלוב פרות בחצר בית הוריו בנהריה ובנה אימפריה בין לאומית של מזון על סוגיו השונים.
לנקרי: "מיכאל שטראוס עבורי ועבור תושבי הגליל והעיר עכו יזכר כאיש עם לב ענק, פילנטרופ מורה דרך וחבר יקר, אדם שכל כולו נתינה ואהבת האדם והארץ. אשרינו שזכינו להכירך מיכאל יקר, תחסר מאוד לכולנו!".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.