עיריית חיפה פתחה מוקד אירוח למשפחות מהדרום

 

על רקע האירועים בדרום, עיריית חיפה פתחה מוקד אירוח משפחות והילדים תושבי יישובי הדרום

ראש העיר חיפה ד"ר עינת קליש רותם פנתה לתושבי הדרום ואמרה: "חיפה מחבקת אתכם, אתם מוזמנים להגיע אלינו, להתארח, לנוח וליהנות משגרה שקטה, בתקווה כי השגרה השקטה תחזור גם אליכם בקרוב".

המוקד הטלפוני מעניק מידע ויחבר בין משפחות המעוניינות להתארח לבין משפחות חיפאיות מארחות וכן מידע על פעילויות תרבות ופנאי בהם תושבי הדרום יכולים להשתתף ללא עלות. בנוסף, צוותי פסיכולוגים ועובדים סוציאליים יעמוד לרשות המשפחות והילדים הזקוקים לתמיכה רגשית.

בעיריית חיפה הוחלט הבוקר [א'] על היערכות נרחבת לסיוע למשפחות הדרום. בתוך כך, מנהלי בתי הספר התיכוניים והיסודיים ירכזו את רשימות המשפחות המעוניינות לפתוח דלתותיהם ולארח משפחות מהדרום, צוותי אגף החינוך הונחו לפתוח את בתי הספר לשילוב ילדים במערכת החינוך במידה ויהיה צורך בכך, מוסדות התרבות והפנאי החלו בתכנון פעילות הפגתית וחברתית לקבוצות ולמשפחות, ואגף הרווחה ירכז את נושא המתנדבים והתרומות, בהתאם לצרכים. מס' הטלפון של מוקד האירוח: 1-700-507-002

 

 

 

 

 

 

רוני גרוסמן

סגן דובר עיריית חיפה

אגף דוברות הסברה פרסום וניו מדיה

טל'. 04-8356758

מייל. ronig@haifa.muni.il


התמונה הוסרה על-ידי השולח. התמונה הוסרה על-ידי השולח.  התמונה הוסרה על-ידי השולח.  התמונה הוסרה על-ידי השולח.  התמונה הוסרה על-ידי השולח. 

 

הודעת דואר אלקטרוני זו מאת השולח/ת ו/או עיריית חיפה כמו גם המסמכים המצורפים לה, עשויה לכלול מידע פרטי, סודי וחסוי, ומיועדת אך ורק לנמעניה. אין לגלות את תוכנה של הודעה זו, להעתיקה או להפיצה בכל צורה שהיא. אין לראות בתוכנה של ההודעה משום ייעוץ ואין להסתמך על המידע הנכלל בה כתחליף לייעוץ מכל סוג שהוא או לנקוט כל פעולה בהתבסס עליה. כמו כן, אין באמור בהודעה זו בכדי לפגוע בכל טענה ו/או זכות העומדת לשולחיה, לרבות טענת התיישנות, ואין לראות באמור בה הודאה באחריות ו/או בחבות כלשהי. אם נשלחה אליך הודעה זו בטעות הנך מתבקש להודיע את דבר הטעות לשולח ולמחוק את ההודעה וכל העתק או גיבוי שלה ממאגריך.

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.