נשר חתמה על הסכם ידידות עם העיר סאן חואן ארמיתה שבגואטמלה

חתימת ההסכם התקיימה במסגרת הוועידה לחדשנות עירונית "מוני אקספו 2019" שארגן מרכז השלטון המקומי.
נשר חתמה על הסכם ידידות עם העיר סאן חואן ארמיתה שבגואטמלה
קרדיט צילום: עיריית נשר

נשר חתמה על הסכם ידידות עם העיר סאן חואן ארמיתה שבגואטמלה. חתימת ההסכם התקיימה במסגרת הוועידה לחדשנות עירונית 'מוני אקספו 2019' בארגון מרכז השלטון המקומי.

ראש עיריית נשר, רועי לוי יצג את העיר בוועידה היוקרתית לחדשנות עירונית  'מוני אקספו 2019' של מרכז השלטון המקומי אשר נערכה בגני התערוכה בתל אביב. במהלך הוועידה קיים ראש העיר מספר פגישות לקידום ענייני העיר ואף חתם על הסכם ידידות היסטורי עם העיר סאן חואן ארמיתה בגואטמלה.

את היום החל לוי, בסיור בתערוכת 'חדשנות עירונית' ובחינה מקרוב אחר פתרונות חדשניים לשיתופי פעולה יצירתיים בתחום החינוך, גני משחקים, קידום העיר והשירות לתושב.

"העתיד כבר כאן" אמר לוי, "אנחנו צריכים כל הזמן להיות עם היד על הדופק ולהצעיד את נשר קדימה. יש הרבה פתרונות יצירתיים, מיוחדים ומותאמים לצרכים שונים – והתפקיד שלנו כנבחרי ציבור הוא להתאמים אותם וליישם אותם בעיר."

בהמשך לקח לוי חלק בשולחן עגול בינלאומי אשר התקיים סביב שאלת האנטישמיות העולה בעולם ופעילות הBDS כנגד מדינת ישראל. בדיון לקחו חלק נציגים מערים בארה"ב, גרמניה, ספרד, רועי לוי שייצג את ישראל והעיר נשר וערים נוספות מרחבי הגלובוס. "האנטישמיות כפי שאני רואה אותה בעולם נובעת כיום משנאה כלפי ישראל", אמר לוי בפתיחת הדיון, היא מתעצמת על ידי הצגת  'חצי סיפור' ו-זווית ראיה חד צדדית באמצעי התקשורת והמדיה. הוועידה הזאת והשולחן הזה עם חבר בדואי, שגריר דרוזי, חילונים, דתיים ו-שותפים מכל העולם היא המלחמה שלנו באנטישמיות. כראשי ערים אנחנו בקשרים עם קהילות וערים תאומות וזאת חלק מהשגרירות שלנו להסביר ולהראות את האמת של מה שקורה בישראל, שישראל היא מקום שמכבד ומקבל את השונה – זה האור שלנו כנגד החושך האנטישמי."

ראש עיריית נשר, ניצל את ההפוגה בין הדיונים למפגש עם מפעל הפיס, אשר הבטיחו לבוא לסיור בעיר ולקיים פגישה משותפת עם לוי על שיתופי פעולה וגיוס משאבים לקידום החינוך, התרבות והספורט בעיר.

בשיאו של הערב חתם לוי על הסכם ידידות ושיתוף פעולה עם העיר סאן חואן ארמיתה בגואטמלה. "חתמנו על הסכם שותפות עם העיר סאן חואן ארמיתה מגואטמלה. בעתיד הקרוב אנו נחזק את שיתוף הפעולה ויחסי הידידות דרך יצירת שיח משותף, למידה משותפת וכן החלפת רעיונות ודרכי פעולה לשיפור תמידי של השירות לתושב בשני הערים", אמר לוי, לאחר לחיצת היד וחתימת ההסכם.

מריו אורלנדו למוס מרטינז, ראש עיריית סאן חואן ארמיתה מסר: "אני מאחל לשתי הערים שיתוף פועלה אמיתי ופורה. אני מצפה לעבוד עם לוי והנהלת העיר נשר".

היום ימשיך לוי את ההשתתפות בוועידת השלטון המקומי לחדשות בשיתוף שרים, חברי כנסת וראשי ערים נוספות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.