נסרין קדרי, ליאור נרקיס ו – VENTO שואו בנוף הגליל

נסרין קדרי, ליאור נרקיס ו - VENTO שואו בנוף הגליל

שלושת המופעים הגדולים של הקיץ יגיעו באוגוסט הקרוב לנוף הגליל. כרטיסים במחירים מוזלים ניתן להשיג בקופות נופארק ובאתר העירייה  

עיריית נוף הגליל מסבסדת את המופעים עבור תושביה ומציעה לתושביה סדרה של מופעי קיץ גדולים במחירים נמוכים: נסרין קדרי – 50 שקלים, ליאור נרקיס – 30 שקלים (בשיתוף מפעל הפיס),VENTO  שואו – 20 שקלים בלבד.  המופעים יתקיימו בין התאריכים 16-19/8 באמפי-פארק ובהיכל התרבות ברקוביץ'. ב-16/8 תושבי העיר יוכלו ליהנות מהמופע של נסרין קדרי על במת האמפי-פארק במחיר מסובסד ב-50% (50 שקלים במקום 100 לתושבים בלבד). למחרת, ב-17/8 יופיע על במת האמפי הזמר והיוצר ליאור נרקיס בשיתוף מפעל הפיס ב-30 שקלים בלבד. ב- 18/8 יתקיים בהיכל התרבות ברקוביץ' מופע אינטראקטיבי VENTO  שואו ב-20 שקלים בלבד.  מנהלת מחלקת האירועים, רדה ריינס, ציינה כי המופע "וונטו" מבית היוצר של אילן עזריאל, יוצר המופע הבינלאומי המצליח "אלומיניום" ובבימויו של אודי גוטשלק, הוא מסע קסום שמתאים לכל המשפחה. "מדובר במופע מושקע במיוחד עם עשרות מאווררים ומפוחים ומאות יריעות ושקיות פלסטיק משומשות שנגזרו, נתפרו והודבקו ידנית לכדי הדמויות והיצורים המרהיבים".

לאור הביקוש הגבוה למופעים, תושבי העיר מתבקשים להזדרז ולרכוש את הכרטיסים המסובסדים בקופות הנופארק – הפארק העירוני החדש ובאתר עיריית נוף הגליל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.